25 stycznia 2017

o.

Ale chamstwo, przy przelogowywaniu zaczęło mi treść komentarza wywalać, choć zawsze było tak, że zostawała xD
Haha no tak, gdzieś trzeba dać upust xD
No widzisz! Wszędzie są dowody, że Stucky istnieje! <3 i coś mi mówi, że pomimo tych dwóch godzin Steve się nie napatrzył! <3
Och, nie mogę odmówić! <3
/Miałaś tak? To niesprawiedliwe, ja musiałam najpierw bawić się w przelogowanie, a dopiero potem pisać. Dlatego czasem nie zmieniam kont.
/Co do upustu - boję się naszego czatu na Akademii :D A co do Akademii - zobacz ile tutaj jest ładnych artów Stucky z AA! Inscenizujemy?
/Steve się napatrzył, bo jak tylko Bucky się odblokował, to dał w długą i udawał, że to nie on, on wcale nie jest stalkerem.
S: A może za jakiś czas wszyscy będziemy wieczni?
 Nie chciałbym żyć wiecznie. Może nieco dłużej, ale nie wiecznie. Po czasie byłoby to uciążliwe. Ta wizja wieczności.
S: Jak za to sprawy z doktorkiem?
 Jak tylko skończy robić zapas antidotum, oddajemy go SHIELD. Najpewniej już na dniach.
 B: Czego zatem oczekujesz?
 Nie ignoruj mnie.

1 komentarz:

  1. Teraz też już robię to prędzej xD
    Co do czatu wolę się publicznie na jego temat nie wypowiadać ;o xD
    Haha chcesz zostać Bucky'osyrenem? xD Haha pewnie, że coś możemy! Stucky ! <3
    Zawstydził się chłopczyna no i mógł mieć [i]problem[/i]

    S: Nie chcesz wiedzieć jak to jest?
    S: Szybko poszło
    B: Nie robię tego

    OdpowiedzUsuń