25 stycznia 2017

o.

A wiesz, że nie? Na Ausie mam problem z tym właśnie. Na telefonie nawet nie próbuję bo on mi za bardzo wariuje xD
Haha mogłaś ją stalkować xD Czytać mejle xD Pisać w jej imieniu xD
Ależ my to tak piszemy z dozą czułości o Tobie xD Haha nie ma to jak zawieranie przyjaźni by sobie jak to się mówi? Ale mi słowo wypadło! Siłować się na ręce, o! Mam xD Choć na początku oglądałam gifa z długowłosym Rogersem? Czy to był Thor? xD
Nie marzę o niczym innym! ;p 

/Na początku się myliłam i wchodziłam w pocztę jak gdyby nigdy nic, mając małe "wtf", bo nie wiedziałam kto do mnie wypisuje, ale w końcu udało mi się przelogować.
/To na gifie to Thor. Steve'a z tej gry masz na avku i na szczęście nie zdarza mu się wyglądać inaczej. A Bucky i Misty muszą trzymać sztamę! Choć szkoda, że Mercedes ma teraz złotą rękę, bardziej by do siebie pasowali.
/Jak to pięknie brzmi - "Kochanie, zróbmy sobie Nutellę" <3
S: Ale znajdziesz inną, odpowiedniejszą. Może się jeszcze nie urodziła, albo nie jest legalna, więc trochę jeszcze możesz poczekać.
 Mam prawie czterdziestkę, więc jeśli jeszcze się nie urodziła, może być pewien problem.
S: Najnormalniejszych? Chyba chciałeś powiedzieć "względnie ucywilizowanych"?
 "Względnie zgodnych z naturą". Lepiej?
B: Okej kotuś

1 komentarz:

  1. Haha i nie wykorzystałaś swojej wiedzy do szantażu? ;p
    A już myślałam, że to Bucky się oświadcza Steve'owi xD Albo maca jego dłoń a to Loki Thora xD Nie chcesz Kapa w długich, lśniących włosach, po których Bucky by się wspinał do komnaty? ;p
    Złoto więcej warte niż srebro soł xD
    Niczym film "kochanie zróbmy sobie wnuka" xD

    S: Może jakoś zaradzicie na twoje starzenie się, może doktorek wymyśli tobie lepsze serum niż ten który teraz
    S: Idealnie

    OdpowiedzUsuń