28 stycznia 2017

Astrid Löfgren

N, zajebiście to wymyślił, czego my chcemy? Dzięki tym biegom przełajowym jego ludzie zyskają niebywałą kondycję. A czemu brak zbroi? No bo przecież to lżej, a biegać trzeba szybciej od konia, prawda? Ivarek jest geniuszem taktyki. Wspaniały z niego dowódca. To na pewno on wymyślił, że kałuża jest akwenem wodnym bez znaczenia strategicznego, krzaki niskim elementem pola walki o własnościach maskujących. Na pewno. Lagertha to wielka władczyni, i to też chcą pokazać na siłę, że jest wszechmocna, że nikt nie jest w stanie jej pokonać. Jeszcze się okaże, że to nie Harald zostanie królem Norwegii, tylko Lagertha.
I koniecznie z nastoletnią lekarką, która wykształcenie zdobyła dzięki przeczytaniu książek. Ba, opanowała nie tylko psychiatrię i psychologię, ale także inne dziedziny, takie jak elektromechanikę chociażby, o inżynierii biomedycznej już nie wspominając. 
/Lgertha jako król Norwegii sprawiła, że śmiechłam. Głównie dlatego, że wcale by mnie to nie zdziwiło :D Bo przecież jak to tak, Lagertha miałaby przegrać z Pięknowłosym? O nie, tak nie będzie. Na pewno Kattegat odeprze atak kilkukrotnie większej armii albo Lagertha dogada się z Haraldem i będzie jarlować. Tak będzie! A Ivar rozgromi Sasów, przyjmie imię Alfred i zostanie pierwszym królem zjednoczonej Anglii. A wszystko dzięki swojemu geniuszowi... I oglądam 20 odc z rosyjskim dubbingiem. Boskie!
/Jakby się przyłożyć do takiego tekstu, mogłaby wyjść z tego naprawdę dobra parodia takich typowo opkowych motywów :P
Steve, ooo, narysowałeś coś? Nie zmądrzałeś, tylko dojrzałeś do tej decyzji. A to niełatwa decyzja. 
 Rysuję głównie pejzaże, ale mam też kilka szkiców każdego z drużyny. Głównie portretów. I cóż, zmądrzałem, dojrzałem - grunt, że efekt jest, jaki jest. To najważniejsze.
Bucky, jestem zdesperowana, bo mnie tak bardzo ranisz, że już nie mogę tego znieść. 
 Moja siostra ma jutro urodziny. Dziewięćdziesiąte pierwsze. Moja mała Becca.

1 komentarz:

  1. N, i tak będzie. Co tam, że Pięknowłosy przeorał wszystko, co mógł na swojej drodze, żeby tym królem zostać. Na końcu ma Kattegat i Lagerthę. Lagertha odda mu ziemię? Skąd. Wsadzi go na rożen i nie zadowoli się jarlowaniem. I jeszcze się Ivarek ochrzci, żeby ludzie się nie buntowali za bardzo w tej dziwnej Anglii. Rosyjski dubbing? To "Wikingów" się dubbinguje?
    Gdyby mi się chciało i gdybym miała więcej czasu, zajęłabym się tym. Na pohybel ałtorkom.

    Steve, tak na pamiątkę? A umówiłeś się już?

    Bucky, czego jej życzysz?

    OdpowiedzUsuń