28 stycznia 2017

o.

Jak będziesz chciała, żeby Cię gdzieś zgłosić, to powiedz gdzie xD Zrobię to xD
Bo te złe pewnie prowadzą osoby mojego pokroju - po humanie, z pasją do czytania ale bez jakiejś wiedzy którą np na dziennikarstwie czy polonistyce byśmy mogli zdobyć xD
Nowy fetysz by powstał? :D 
To niech mnie uratuje jak ten super bohater a Bucky tylko wzruszy ramionami xD
/Gdyby tak było, nie byłyby takie złe. Ale czasem biorą się za to ludzie, którzy mają zerowe pojęcie o czymkolwiek - w tym o zasadach pisowni - i wychodzi, za przeproszeniem, kupa, nie analiza. Często zupełnie nieśmieszna i z próbami drwienia z autora. A teks =/= autor.
/Obawiam się, że to wcale nie byłby taki nowy fetysz. Różne dziwne rzeczy można znaleźć na internecie.

/Jak ma cię uratować, skoro już skoczyłaś z okna? Choć nie, wróć. On żyje w świecie, w którym tak z 90% ludzi ożywa, więc to nie byłaby nowość. 

2 komentarze:

  1. Haha to jeszcze sobie to załóżmy! A pamiętasz tą analizatornię z wojennym twincestem? Tam by Cię nie podrzucić? ;p Na tyle mam świadomość swojej nie wiedzy, że wolałabym nie oceniać i analizować xD Ale inni nie mają tego problemu xD
    Cicho! Byliby pierwszymi! Pionerami! xD

    Oj tam, niech będzie że zaplątałam się w firanę i jeszcze nie wyleciałam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/16196024_1177652855686504_8163395666654942135_n.jpg?oh=99a289b7a8ee4b20831312465d7ccc81&oe=591A0999

    OdpowiedzUsuń