28 stycznia 2017

o.

Aleś mnie poschizowała! Już myślalam, ze do Steve się odezwałam per "pani" xD
[link]

Zgłosić Cię tam, czy jednak wolisz nie? xD Ale one czasem wyrywają, wydaje mi się, że czasem bez sensu, zdania z kontekstu i po nim jadą a jak się go w całości przeczyta to jest takie "no ale to spoko jest" xD Ale nie mnie oceniać xD
/Śliczny art. Pogadasz sobie z przytulaśnymi słodziakami za nieco ponad tydzień <3

/Zgłosić na forum możesz, ale analizy i tak nie dostanę, bo odrzucali gorsze - w moim, może nie do końca obiektywnym, odczuciu - teksty. A co do zdań wyrwanych z kontekstu - czasem faktycznie im się to zdarza i kiedyś analizy stały na wyższym poziomie, ale jednak i tak nie mają sobie równych. I jednak wciąż wciąż działają, a sporo innych blogów upadło.
/Co do tekstu - mam zmienić w urodzinowym Stucky "fabułę" i zmienić ją na wkurzonego Bucky'ego, który jest wściekły na Steve'a na narażanie swojego tyłka podczas misji?
S: Lubię wisieć w oknie? Wyznaję tym uwielbienie dla Bucky'ego
 Wyznajesz uwielbienie do Bucky'ego, wiszac w oknie... Cóż, nie będę wnikać?

1 komentarz:

  1. Lubimy przytulanie! <33333 Przytulanie jest fajne! <333 No i wzmacnia ponoć zaufanie :D
    Ale skąd wiesz? Wrzucę im dwa Twoje blogi xD A nóż widelec się skuszą xD Może właśnie temu działają - zaniżyły loty xD
    Wiesz dobrze, że wszystko przeczytam <3 Ale jeśli tak Ci będzie bardziej na rękę to proszę bardzo, możesz zmienić xD

    S: A on nie docenia, nawet nic nie powie, że gdyby nie firanka to już byśmy nie rozmawiali. Swoją drogą, mógłbyś mnie podnieść bo trochę źle mi się rozmawia wisząc głową w dół.

    OdpowiedzUsuń