28 stycznia 2017

o.

Nic o ocenie nie dostała xD wiem że miała wypomniamy brak "lubrykacji" przy szybkim numerku w miejscu publicznym i że jak ktoś jest ciasny to na raz się nie wejdzie xD i że ma pogadać ze znajomymi albo poczytać o zbliżeniach na necie xD
To w końcu mam wspominać czy nie? :p to za 12 dni, dobrze liczę? :p
/Wejść, zawsze wejdzie. Problemem są raczej doznania :P Ja mam za to aż ciarki jak czytam wattpadowe uniesienia, w których Bucky używa metalowych palców w wiadomym celu. Tych metalowych palców, które mają ostro zakończone łuski na całej długości palca. Cóż, palcówka niezapomniana do końca życia. Głównie przez późniejszą wizytę na OIOMie... I masz może linka do tej analizy albo nazwę tej strony? 
.Wypominać możesz. Co nie znaczy, że nie będę się usprawiedliwiać :P I tak, niecałe dwa tygodnie.
S: Stańmy razem przy nim, ciekawe czy stanie się patriotą z depresją i brakiem witamin.
 Albo stwierdzi, że ma tego serdecznie dość, spakuje się i poleci na Hawaje.
B: Skocze z okna. Moja śmierć bedzie wyznacznikiem uwielbienia. Żegnaj
 Pff. Jakbyś naprawdę mnie tak kochała, skoczyłabyś w przepaść, nie z okna.

2 komentarze:

  1. Czekaj, skoro skończyłam z okna to nawet Stevemu nie mogę odpisać nie? :p
    Zapytam się jej co to była za stronka bo laska z przyczyn osobistych nie dokończył analizy/oceny i co miała to na mejla wysłała xD
    No wiesz w bdsm chodzi o ból? :p no i może Steve by przeżył takie potraktowanie gdyby zaraz się jego rany zabliźniały xD
    Mam za słabe serce do tego xd

    OdpowiedzUsuń
  2. http://pomackamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń