28 stycznia 2017

o.

Czekaj, skoro skończyłam z okna to nawet Stevemu nie mogę odpisać nie? :p
Zapytam się jej co to była za stronka bo laska z przyczyn osobistych nie dokończył analizy/oceny i co miała to na mejla wysłała xD
No wiesz w bdsm chodzi o ból? :p no i może Steve by przeżył takie potraktowanie gdyby zaraz się jego rany zabliźniały xD
Mam za słabe serce do tego xd
/Miałam rację, że to ocenialnia. Która próbuje czerpać z analizować, ale wciąż jednak ocenialnia. Dobre analizatornie potrafią tak przetrzepać materiał, że wycisną z niego każdy grzeszek i zrobią to w taki sposób, że autor się jeszcze uśmieje z własnej głupoty. Tych złych jest niestety więcej.
/Jasne, Steve by się wyleczył, ale... po co to? "Chodź, Steve, porozrywam cię w środku, będzie fajnie. Krew zastąpi lubrykant." :P? 

/I biedny Steven, porzuciłaś go :(

1 komentarz:

  1. Jak będziesz chciała, żeby Cię gdzieś zgłosić, to powiedz gdzie xD Zrobię to xD
    Bo te złe pewnie prowadzą osoby mojego pokroju - po humanie, z pasją do czytania ale bez jakiejś wiedzy którą np na dziennikarstwie czy polonistyce byśmy mogli zdobyć xD
    Nowy fetysz by powstał? :D

    To niech mnie uratuje jak ten super bohater a Bucky tylko wzruszy ramionami xD

    OdpowiedzUsuń