28 stycznia 2017

o.

Haha to jeszcze sobie to załóżmy! A pamiętasz tą analizatornię z wojennym twincestem? Tam by Cię nie podrzucić? ;p Na tyle mam świadomość swojej nie wiedzy, że wolałabym nie oceniać i analizować xD Ale inni nie mają tego problemu xD
Cicho! Byliby pierwszymi! Pionerami! xD

Oj tam, niech będzie że zaplątałam się w firanę i jeszcze nie wyleciałam xD
/Jakby na wattpadzie była możliwość kopiowania tekstów, miałybyśmy materiału pod dostatkiem. A analizatornia od Nazi-Opka to Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona. Ładna nazwa. Świetnie radzą sobie z materiałem, wytykają błędy rzeczowe i logiczne, szukają informacji na forach branżowych. To chyba najlepsza analizatornia w polskim internecie.
/Jeśli chodzi o metalową rękę to na pewno :P

Steve: Dobrze się pani czuję? Czy brak witamin dał o sobie znać?

2 komentarze:

  1. Aleś mnie poschizowała! Już myślalam, ze do Steve się odezwałam per "pani" xD
    https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/16196024_1177652855686504_8163395666654942135_n.jpg?oh=99a289b7a8ee4b20831312465d7ccc81&oe=591A0999

    Zgłosić Cię tam, czy jednak wolisz nie? xD Ale one czasem wyrywają, wydaje mi się, że czasem bez sensu, zdania z kontekstu i po nim jadą a jak się go w całości przeczyta to jest takie "no ale to spoko jest" xD Ale nie mnie oceniać xD

    S: Lubię wisieć w oknie? Wyznaję tym uwielbienie dla Bucky'ego

    OdpowiedzUsuń
  2. "John nie miał okazji odpowiedzieć, gdyż w następnej sekundzie leżał już na łóżku, podczas gdy Sherlock przekręcał zamek w drzwiach, by po chwili już dołączyć do niego na materacu.

    — Jesteś zdecydowanie zbyt perwersyjny, a ja wciąż uważam, że to niewłaściwe — przyznał Watson, gdy jego kochanek wrócił do obdarowywania jego szyi lekkimi pocałunkami. — Jesteśmy w pracy, pomyśl o tym miejscu jak o miejscu zbrodni — westchnął, wplatając dłoń w loki Holmesa, który zaśmiał się tylko i mruknął w szyję doktora.

    — John, w moich fantazjach zawsze uprawiamy seks na miejscu zbrodni."

    Szybki numerek przy kopaniu androidów mi przyszedł na myśl xD po przeczytaniu Johnlocka xD

    OdpowiedzUsuń