28 stycznia 2017

o.

Lubimy przytulanie! <33333 Przytulanie jest fajne! <333 No i wzmacnia ponoć zaufanie :D
Ale skąd wiesz? Wrzucę im dwa Twoje blogi xD A nóż widelec się skuszą xD Może właśnie temu działają - zaniżyły loty xD
Wiesz dobrze, że wszystko przeczytam <3 Ale jeśli tak Ci będzie bardziej na rękę to proszę bardzo, możesz zmienić xD
/A zobacz jakie to jest śliczne <3
/Ask się chyba nie nadaje, ale miniaturki zgłaszaj, proszę bardzo. Może zjadą moje "Niebo..." albo mój "Dom" od góry do dołu i wpadnę przez to w depresję :P
/Na upartego dałoby się to jakoś połączyć, ale nie chcę przedobrzyć. Ale cóż, nie będę ci mówić, co wybrałam. Będziesz mieć niespodziankę.
S: A on nie docenia, nawet nic nie powie, że gdyby nie firanka to już byśmy nie rozmawiali. Swoją drogą, mógłbyś mnie podnieść bo trochę źle mi się rozmawia wisząc głową w dół.
 Em, cóż dobrze? I przekażę mu, że ma się odezwać? Choć nie oczekiwałbym wiele, to w końcu Bucky.

1 komentarz:

  1. Ojoj! Rodzinka Stucky! <3333 Trzeba tam tylko dodać łapkę pieseła i koteła i będzie komplecik xD
    Weeeeeź! Jak masz dostać deprechy to nie będę zgłaszać ;(
    Zawsze mnie czymś zaskoczysz! Już się nie mogę doczekać <3

    S: Cóż? To wolałeś gadać z moim tyłkiem? Panie Kapitanie!

    OdpowiedzUsuń