28 stycznia 2017

o.

Moja znajoma dała tekst i nie była zadowolona z analizy xD więc może to też zależy od osoby która ją wykonuje xd ale zgłosić się zawsze można xD
Doczepiam się - Bucky nigdy nie jest w Stevie! :(
Lepiej? :p
/Nie masz czasem na myśli ocenialni? Analizatornia i ocenialnia to dwie różne sprawy. Do tego pierwszego sama się nie zgłaszasz, a najgorsze teksty oceniane są tam w humorystyczny sposób (wypomina się tam głównie błędy logiczne, bzdury i nieścisłości), a w ocenialni możesz dostać tróję za to, że nie masz bohaterów w szablonie i zakładki z postaciami, w której pojawią się opisy i zdjęcia. Więc dostałabym co najwyżej mierny :P
/Wiesz, biorąc pod uwagę fakt, że seks z wkładaniem opisałam raz, to chyba mogę się usprawiedliwić :P Ale obiecałam ci taki tekst na urodziny. 
S: To od patrzenia na mnie można dostać awitaminozy
 Sam powiedziałby, że od patrzenia na mnie można dostać albo nagłego przypływu patriotyzmu, albo depresji.
B: spodnie! Jako okaz wielbienia cudownego Bucky'ego. Albo koszulkę
 To co, mam nie zmieniać ich przez miesiąc, żeby bardziej mną przesiąkły? Czy zrezygnować z bielizny? A co do koszuli - no chyba nie.

1 komentarz:

  1. Nic o ocenie nie dostała xD wiem że miała wypomniamy brak "lubrykacji" przy szybkim numerku w miejscu publicznym i że jak ktoś jest ciasny to na raz się nie wejdzie xD i że ma pogadać ze znajomymi albo poczytać o zbliżeniach na necie xD
    To w końcu mam wspominać czy nie? :p to za 12 dni, dobrze liczę? :p

    S: Stańmy razem przy nim, ciekawe czy stanie się patriotą z depresją i brakiem witamin.
    B: Skocze z okna. Moja śmierć bedzie wyznacznikiem uwielbienia. Żegnaj

    OdpowiedzUsuń