28 stycznia 2017

o.

Myślałam, że wczoraj dodałam tu komentarz ;o a musiałam za szybko wyjść ;o
3/4 tekstów to nie jest całość xD No ale mnie jako że tak siebie ujmę jest trudno laikowi, doszukiwać się jakiś niedociągnięć, gdy wiem, że Ty doszukujesz wszystko więc ja bym musiała najpierw chyba marvelowską wikipedię mieć w małym palcu xD A właśnie przez to, że Ty w tym tyle siedzisz, doszukujesz się etc to postacie nie są płytkie, widać, że je czujesz. No więc do czego mam się doczepić??
Niech to Astrid zrobi xD Albo daj się do jakiejś analizatornii xD 
/Jakbyś bardzo chciała, to byś się do czegoś doczepiła. Tobie po prostu nie zależy :(! Doczep się, bo ja wiem... Do tego, że w 18+ za szybko był finisz, bo to super-żołnierze. I widzisz, da się? Da!
/Zasadą analizatornii jest "Nie analizujemy tekstów dobrych, dość dobrych i takich sobie", więc chyba się nie załapuję. Głównie dlatego, że potrafię włączyć autokorektę w Wordzie i używać internetu w razie, gdy czegoś nie wiem. A szkoda, bo z chęcią przeczytałabym analizę swojego tekstu. Byłoby się z czego pośmiać :P
S: Ja to mówię, że mam mało cukru w sobie, więc dosłodziłabym mimo cynamonu cukrem trzcinowym. 
 Słyszałem kiedyś powiedzenie "Jesteś tak słodka, że od samego patrzenia na ciebie dostać można cukrzycy".
B: Przytuliłabym je
 Co? Moje spodnie? Bo aż boję się spytać, co innego chciałabyś przytulić, kiedy rozbiorę się od pasa w dół. Bo w liczbie mnogiej, to opcje chyba są dwie.

1 komentarz:

  1. Moja znajoma dała tekst i nie była zadowolona z analizy xD więc może to też zależy od osoby która ją wykonuje xd ale zgłosić się zawsze można xD
    Doczepiam się - Bucky nigdy nie jest w Stevie! :(
    Lepiej? :p

    S: To od patrzenia na mnie można dostać awitaminozy
    B: spodnie! Jako okaz wielbienia cudownego Bucky'ego. Albo koszulkę

    OdpowiedzUsuń