6 lutego 2017

o.

Nieee... Jesteś jak Bucky, nie mogę być w czymś lepsza od Ciebie bo nie dasz mi żyć! ;p
No i weź! Gif miał być zachęcający do rozwinięcia języka;p
Ale straci orgazm ;p
/Tak długo się w niego wcielam, że przechodzą na mnie jego nawyki :( Help!
/A kto powiedział, że straci? To nie od samoobsługi stracił rękę, więc druga mu nie odpadnie :P 

/A co do gifa - tak łatwo nie będzie!
M: Ja? Ależ skądże znowu! Nie mniej możesz uchylić rąbka tajemnicy 

 Płacą mi za dochowywanie i odkrywanie tajemnic, więc przykro mi. Plotkarą w naszym związku zdecydowanie jest Sammy.
S: No ale wyobraziłeś go i siebie w mniej bądź większy sposób.. Jak możesz wyobrażać siebie z facetem swojego przyjaciela? Oczekując przy tym dziecka?

 Tak, masz mnie. Skrycie kocham się w nim od dnia, w którym pierwszy raz zobaczyłem go w książce od historii w piątej klasie. Masz mnie.
S: Wiesz, to że twój papa był jaki był nigdy nie wyznaczało tego jakim ty będziesz.. 

  Wiem. Właśnie dlatego moje dzieciaki mnie kochają, a nie uciekają ode mnie z krzykiem. A Bucky... Cóż, on jest dziwny i czasem prosi mnie o to, żebym uderzył go w twarz, więc to pomińmy.

B: Jakieś nowinki? Pozycje, zabawki, miejsca?

Okej. Pozycja to... Nie mam pojęcia jak się ona nazywa, ale w nazwie było coś z drążkiem. Zabawki? W sumie za bardzo nie korzystamy, więc zmienia się jedynie rozmiar i udziwnienie wibrujących przyjaciół. Miejsca? Nic szalonego, jedynie dorwałem go ostatnio na Hellicarierze i zaciągnąłem w nieco mniej... zaludnione miejsce. Ale nie potrzebuje udziwnień, póki jest długo, często i intensywnie.

1 komentarz:

  1. Ciebie się już nie da uratować... Przykro mi..
    No weź, a Steve będzie leżeć obok i tylko patrzeć? ;p
    A taki ładny wyszukałam :(


    M: No weź, ale jesteś! Ja ci tu komplementy... https://media.giphy.com/media/wcOGxJ1W5pLhu/giphy.gif
    S: ........nie spodziewałam się tego po tobie... chcesz im zniszczyć rodzinę? Twoją, choć jeszcze nie w całości na świecie?! Sam. Co się z tobą dzieje? https://media.giphy.com/media/3oEdvdvE7W1I7LxaKI/giphy.gif
    S: Ale to dla niego gra wstępna..Plus nie chcę nic mówić, ale Sam przyznał się, że kocha Bucky'ego.. Chyba pójdziesz do Misty. https://media.giphy.com/media/3o7TKR87TYB2HhGqly/giphy.gif
    B: Haha osz ty! Miejsca publiczne! A co jeśli ktoś by was nakrył? https://media0.giphy.com/media/l2Sq9M27jBEhUzbBm/200.gif#0

    OdpowiedzUsuń