6 kwietnia 2015

Ana Morgan

James ja się z samych fiszek nie śmieję, po prostu trudno mi jest wyobrazić sobie ciebie oblepionego karteczkami na ramieniu :P Fiszki, jak fiszki przydatna rzecz, wiele osób z nich korzysta :D
Steve jak zwykle milczący. A Peggy się dowiedziała?
Steve:
Nie jest milczący, po prostu to nie mój ulubiony temat. Peggy się nie dowiedziała, bo ja niczego nie zrobiłem. Nie jestem taki.
Bucky:
Można to podciągnąć pod śmiech przez łzy. Nie pozbędę się go, więc mogę chociaż udawać, że nie jest tak tragicznie jak jest, a to nie jest proste gdy masz żelaznego pasożyta przyczepionego do ciała.

1 komentarz:

  1. Steve ja wiem, że jesteś porządnym facetem i nie kwestionuje tego. Chodziło mi o to czy Peggy ogólnie dowiedziała się o tej imprezie i czy miałeś przez to jakieś kłopoty pomimo tego, że ty w przeciwieństwie do swoich kompanów nic nie zrobiłeś :)
    James odruchowo chciałam napisać, że rozumiem, ale po chwili zorientowałam się, jakie to byłoby głupie. Ale twoje podejście się chwali, jeśli nic nie da się zrobić, rozpaczać nie ma sensu, trzeba pogodzić się z sytuacją i choć to może wydawać się trudne, spróbować ją zaakceptować :D

    OdpowiedzUsuń