6 kwietnia 2015

Blue Greyme

O masz. No super jesteś bo zdecydowanie cos w sobie masz (Tak bardzo sucho ;-;) a bohaterem jesteś, dla mnie, jak sie nie podoba to możemy sie kłócić. Oczywiście zależy jak patrzeć, dla jednych bedziesz bardziej pozytywny, dla innyvh mniej. Ale.. czy to źle że dla mnie jesteś po prostu dobry?

To jak z tym przedszkolem Steve? :D
N: Odp. w kąciku ^^!

Steve:
Moja praca sprawia, że muszę być pod telefonem 24/7, więc przykro mi, co najwyżej mógłbym odwiedzić dzieciaki.
Bucky:
Skończyłem liczenie ludzi, których zabiłem na 178, bo miałem ochotę się zastrzelić. Więc tak, to chyba źle, bo raczej kiepski ze mnie autorytet.
O i tak, zdecydowanie coś w sobie mam- ze dwie kule postrzałowe.


1 komentarz:

  1. Autorytetem to ty nie jesteś pod zadnym wypadkiem.. poza tym chodziło mi o to ze według mnie jestes po prostu dobrym człowiekiem. Nie twoja wina że tak to wszystko sie potoczyło.. serio, może na prawde zacznij wszystko od nowa. Oddziel tamten syf grubą kreską. I zmyj tą czerwoną gwiazdę z ramienia.
    Jestem z tobą. Pamietaj że nigdy juz nigdy nie bedziesz sam. Teraz są inne czasy, inne miejsce, inni ludzie. I mam dla ciebie zadanie: codziennie wieczorem na karteczce zapisuj pozytywy minionego dnia. Zbieraj je gdzies a potem jak naprawde bedziesz miał doła to poczytaj. Moze to troche czasochłonne ale chyba nie masz zbyt dużo do roboty nie? :P

    Sam: wybacz ze chamsko właże z buciorami w twoją terapie.

    Steve: zawsze coś ;) wyobraź sobie takiego dzieciaka ktory właśnie wrocil do domu z naszego przedszkola:
    Mama: co dzisiaj robiliscie?
    SDZNP*: a nic takiego.., przyszedł Kapitan Ameryka i mieliśmy zajecia w terenie.. (patrz:plac zabaw)
    te dzieci miałyby piękne dzieciństwo :"3

    *SDZNP- Szczesliwe Dziecko Z Naszego Przedszkola

    OdpowiedzUsuń