6 kwietnia 2015

Blue Greyme

James(Bucky)Buck(?): to byśmy sie nie dogadali. Uwielbiam małe dzieci :3 i swoją przyszłą przyszłość kierunkuje na przedszkole. Jako pani przedszkolanka oczywiście.
I mam dylemat jak do ciebie mówić. Bo w sumie to na początku początku mowiłeś ze nie lubisz per"James" i kazałeś na siebie mówić a teraz że nie jesteś godzien "Buckiego Barnesa". Czyli.... zostaje Buchanan?

Steve: lubisz dzieci? :) I TAK O MATKO DZIEKUJE ZE WROCILES TAK BARDZO SIE CIESZE DZIEKUJE.
ekhm, także tego. Pozdrawiam!
 N: Odpowiedziałam w Mniej na poważnie ! Ja naprawdę lubię robić sobie żarty ze Stucky, więc nie bierz tego na poważnie :P

Steve:
Lubię, nawet bardzo i sam chciałem kiedyś jakieś mieć, ale wyszło jak wyszło. Czasem odwiedzam dzieciaki na oddziałach, mogę chociaż tyle, bo wiem jak to jest spędzać dzieciństwo w szpitalu.  
Bucky:
James. Żaden Bucky, Buck, Buchanan, Jim, Jimmy, Jamie czy coś w tym stylu. Ewentualnie po nazwisko, bo ono mnie jeszcze nie irytuje.
I nikt nie powiedział, że nie lubię dzieci. Drażnią mnie, ale mnie drażni dużo rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz