6 kwietnia 2015

Blue Greyme

O matko! chłopaki, juz widze nasze przedszkole *-* niedośc ze jestescie piekni, to jeszcze lubicie dzieci. Dlaczego musicie być superbohaterami?! :"C
A więc, James: (to takie piękne imie)lubisz sprzątać?
Steve: byłbyś cudownym ojcem. Wiem to. Jeszcze nie jest za pozno na załozenie rodziny, trzymam kciuki (doskonale o tym wiesz) :)
N: siedzenie do 4 i oglądanie Stana na yt zawsze sie źle kończy. Teraz mam doła ze nie jestem w jego przedziale wiekowym..
N:  Miałam tak z Hugh Jackmanem, znam ten ból :P Oj tam, pan Stan nie jest chyba taki stary, a przynajmniej dobrze się trzyma! Przynajmniej tu-> klik ^^

Steve:
Ciężko myśleć o założeniu rodziny, gdy walka ze zmutowanymi jaszczurami jest normalnością.

Bucky:
Nie, nie lubię sprzątać. Ale brudem nie zarastam.
I jestem pięknym superbohaterem, dobre!

1 komentarz:

  1. O masz. No super jesteś bo zdecydowanie cos w sobie masz (Tak bardzo sucho ;-;) a bohaterem jesteś, dla mnie, jak sie nie podoba to możemy sie kłócić. Oczywiście zależy jak patrzeć, dla jednych bedziesz bardziej pozytywny, dla innyvh mniej. Ale.. czy to źle że dla mnie jesteś po prostu dobry?

    To jak z tym przedszkolem Steve? :D

    OdpowiedzUsuń