28 kwietnia 2015

Ana Morgan

N forma przeprogramowania Barnesa naprawdę genialna ^^ Już od dawna marzyłam, by ktoś porządnie przetrącił mu łeb i proszę spełniło się :D
I wiedziałam, że tak będzie... Bucky się zakochał! Bucky się zakochał! Nie wiem czy płakać, czy się śmiać. Jeszcze biedak popadnie przez to w kłopoty. Pomimo mojej sympatii do Yeleny nie ufam jej, tak jak nie ufam żadnej Czarnej Wdowie.
Uwierz, że pomyślałam o tobie, gdy to dopisywałam :P
Nie tyle "zakochał", co bardziej "zauroczył" albo "zafascynował". Pomogę ci: śmiej się przez łzy!

A ile Czarnych Wdów- oprócz twojej ulubionej- znasz :P? Z jedną nawet ożenił się Nicky Fury.
I wiem, że może na jednej Wdowie Buckyś już się przejechał, więc na razie mu to daruję. Niech ma chłopak co robić do Civil War.

1 komentarz:

  1. Och jak miło, że ktoś o mnie dba :)
    A ktoś w ogóle wie ile tak naprawdę ich jest? Znam dwie, ale sama nazwa brzmi nie ufnie :D I co Fury był szczęśliwy ze swoją wybranką?
    Mam dobry humor, więc niech chłopak będzie szczęśliwy... chyba że mnie znów wkurzy, to wtedy inaczej porozmawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń