28 kwietnia 2015

Ana Morgan

N oczywiście, że możesz :) Mnie spojlery nie przeszkadzają. Zawsze najpierw szukam info o filmie, a potem oglądanie i tak sprawia mi frajdę, zobaczymy jak będzie tym razem. Natasha "Zimowego Żołnierza" mi nie zepsuła, może podobnie będzie z "Uthronem". I tak jestem zawiedziona, bo wiem, że Loczka i Jamie'go nie będzie :( I wyszło dobrze. Chciałam wsadzić gdzieś Natashę do opowiadania i nawet będzie wspomniana w najbliższych rozdziałach, ale nie mam pojęcia co z nią potem. Może wykorzystam coś z tego, co przytoczyłaś :D 
Sam! Sam! Sam! Tęskniłeś za mną? Co tam u ciebie słychać? Jakieś postępy (nie mam zielonego pojęcia co się dzieje, nie czytałam ostatnich wpisów, więc mam zaległości)? Co u Kate? Domyśla się czegoś? Powiedziałeś jej o czymś? I Wis? Jak się czuje? Co u niego?
Dałeś radę Clint! Jestem z ciebie dumna. A mogę zapytać o coś co ci się na pewno nie spodoba? Jak to jest być przez kogoś kontrolowanym. Co czułeś, jeśli w ogóle coś czułeś. A może nic nie myślałeś? Może byłeś tylko maszyną? Podziel się tą wiedzą ^^ 
Jamie ty się uśmiechasz w rozmowie ze mną? Szczerze to się od tego odzwyczaiłam :P I tak, oczywiście jesteś bardzo skromny, przystojniaku ^^ Co się dziwisz? Z kobietami się nie zadziera, bo może być gorsza od tego grizzly :D Widzę, że Dugan niczym mój kolega z ławki o.O
N: Mogę zarzucić spojler? Wspaniale! Spójrz na to i powiedz, że czysty tatuś ^^
Pozwólcie mi trochę powzdychać :P
Bucky'ego nie będzie? Będzie i to illeeee! Pisałam o tym tutaj.
Whedon chyba nie lubi postaci Barnesa, bo ostatnio na tumblrze ciągle przewijają mi się hejty o tym, że powiedział "Bucky powinien zostać martwy" czy jakoś tak.
I Buckyś popchnął trochę sprawę "do przodu" tutaj.

Sam:
Ostatnio sobie trochę... odpuściłem, bo nerwy by mnie wykończyły.
Kate nie jest głupia i oczywistym jest, że zaczęła coś podejrzewać, więc napomknąłem co-nieco. Zresztą, dostałem zaproszenie na imprezę Starka, więc to będę musiał jej wyjaśnić. Nie ma mocy by przełknęła więcej półprawd.
Wis... na pewno rośnie- i w górę i wszerz, bo siostrzeńcy Kate nie mogą zrozumieć, że smutne spojrzenie wcale nie oznacza, że jest głodny i co chwila mu coś podtykają. Jest idealny do przebywania z dziećmi.
Clint:
Wziął ktoś kiedyś twój umysł i bawił się nim? Wyjął ciebie i wsadził coś innego? Wiesz jak to jest, być zdanym tylko na czyjąś łaskę? Być obcym we własnym ciele? Siedzieć zamkniętym gdzieś w głębi własnego umysłu?
Myślałem. Wiele myślałem. Najczęściej o tym, co zrobiłbym z tym świrem, gdybym tylko mógł go dorwać.
N: Znowu nawiązywanie  do słów Clint z Avengers
Bucky:
Widocznie naprawdę mocno oberwałem.
I oczywiście, że jestem. Ktoś w to wątpił?

Dugan był najstarszy z nas, ale zachowywał się najbardziej dziecinnie. Chociaż nie, potrafił zdorośleć w kilka sekund i zacząć zachowywać się jak matka kwoka. I jeszcze ten jego cholerny "Jimmy". 

Tylko, że nie miała o co się wściekać, bo zrobiłem wszystko, co kazała. Widocznie miała serdecznie dosyć tamtego mnie i dzięki jej za to, bo ja także. Nie przepadam za czuciem się jak gość we własnej skórze.
I jeżeli mam wybierać między wściekłą kobietą a grizzly... to naprawdę wolę grizzly.

1 komentarz:

  1. N, ale który tatuś? Potencjalnych tatusiów jest wielu ^^
    Tak... MISSING PERSON to wprost mód na moje zbolałe serce -_-
    Okropny facet! Jak tak mógł powiedzieć o Bakusiu (^^)! Nie cierpię go! Moim zdaniem inne postacie powinny zostać martwe, np. Fury lub Coulson (którego lubię, lecz jego śmierć była symboliczna i taka powinna zostać, a teraz zrobili z tego komedię! Zaczęłam oglądać "Agentów", lecz szybko zrezygnowałam, bo to sensu za grosz nie miało)
    Dziękuję za linki :D Właśnie czwóreczki nie przeczytałam, więc zaraz się za nią zabieram ^^
    Sam uh imprezka się szykuje. Masz rację to idealny moment :D A tak z czystej ciekawości to może rozszerzysz to co-nieco :D Biedny Wis... Na pewno tęskni za swoim wyrodnym panem. Dopiero co zyskał nowego właściciela, a już go stracił. Biedny psinka :(
    Clint co za mina! Ale ci się wielki nos zrobił :D Ale na poważnie to nie, jeszcze nie było takiej okazji. Choć czytając twoją wypowiedź przyszły mi na myśl te głupie programy telewizyjne, niektóre bajki i reklamy, których jedynym zadaniem jest ogłupianie ludzi i robienie z ich mózgu papki, ale to jednak nie to samo.
    A mogłam powiedzieć Pajączkowi, żeby częściej cię w tą łepetynę waliła, bo masz lepszy humor :) I owszem wątpię, bo do skromnych nie należysz :P "Cholerny Jimmy" jest fajny, bardzo do ciebie pasuje, zwłaszcza ten "cholerny" ^^ "zrobiłeś wszystko, co kazała" o.O Dostałam zawału! Ty posłuchałeś się jakiejś tam blond kobiety? Coś z tobą nie tak, Jamie... Radzę szybką konsultację z lekarzem. A co do Yeleny to coraz bardziej ją lubię! W końcu zacząłeś gadać, jak człowiek. A co do wściekłych kobiety Jamie, nie mów, że nie uprzedzałam cię wcześniej. Gdybym miała okazję, sama chętnie bym ci tyłek skopała :P

    OdpowiedzUsuń