7 kwietnia 2015

Blue Greyme

#1 O matko matko Bucky w koku *-* ten kto to wymyślił jest moim bogiem (ty juz jestes N wiec sie nie martw)♡♡
możemy nakręcic film o Buckym w koku?
#2 N: PISZEMY PETYCJE!Steve: oj tam od razu etatowym. Raz na tydzień i bedzie git :D
są dwie rzeczy ktore pasują ci najbardziej na świecie: twoja tarcza i dzieci.
^Kto sie zgaca pucio henzap!
James, spokojnie- to była tylko propozycja, nie bij.
A poza tym to kurde. Znowu robi sie z ciebie drama queen.
N pomusz bo zara go trzepne.
N: Oooo... nie musicie mnie wielbić, darowizna wystarczy. Podać numer konta?
Bucky w koczku, mała wizualizacja klik .
A jak go będziesz trzepać po główce to delikatnie, bo sobie złamiesz rączkę. Twarda sztuka z niego.
O, zapomniałabym: wszyscy rączki w górę!
Bucky:
Ja nie dramatyzuję.
 

1 komentarz:

  1. Ej dobra to jest troche dziwne bo mam wszystkie gify i obrazki ktore zamieszczasz w swoich postach ;-; a potem "Ale ja mam tylko 200 zdjeć to niemozliwe zeby to zajmowało tyle pamieci"

    James: spoko, już mi lepiej.
    Teraz też da sie zyc dzieląc wszystko na białe i czarne. Ja tak robie. A jak cos ma wiecej niz jeden kolor to znaczy ze jest z fandomu. Proste. Dla ciebie nadeszły lepsze czasy, doceń to i wszystkich ktorzy sie o ciebie martwią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń