7 kwietnia 2015

Blue Greyme

[Bucky] Autorytetem to ty nie jesteś pod zadnym wypadkiem.. poza tym chodziło mi o to ze według mnie jestes po prostu dobrym człowiekiem. Nie twoja wina że tak to wszystko sie potoczyło.. serio, może na prawde zacznij wszystko od nowa. Oddziel tamten syf grubą kreską. I zmyj tą czerwoną gwiazdę z ramienia.
Jestem z tobą. Pamietaj że nigdy juz nigdy nie bedziesz sam. Teraz są inne czasy, inne miejsce, inni ludzie. I mam dla ciebie zadanie: codziennie wieczorem na karteczce zapisuj pozytywy minionego dnia. Zbieraj je gdzies a potem jak naprawde bedziesz miał doła to poczytaj. Moze to troche czasochłonne ale chyba nie masz zbyt dużo do roboty nie? :P

Sam: wybacz ze chamsko właże z buciorami w twoją terapie.

Steve: zawsze coś ;) wyobraź sobie takiego dzieciaka ktory właśnie wrocil do domu z naszego przedszkola:
Mama: co dzisiaj robiliscie?
SDZNP*: a nic takiego.., przyszedł Kapitan Ameryka i mieliśmy zajecia w terenie.. (patrz:plac zabaw)
te dzieci miałyby piękne dzieciństwo :"3

*SDZNP- Szczesliwe Dziecko Z Naszego Przedszkola
Sam:
To nie jest moja terapia, zwyczajnie staram się go choć trochę poskładać. Co innego mogę zrobić skoro on nie chce dać sobie pomóc?
Steve:
Z wykształcenia jestem artystą. To raczej lepsze dla przedszkolaków. Ale cóż ja wiem, czasy widocznie się zmieniły.
N: Czyli dzieciaki wyglądałyby jakoś TAK :)?

Bucky:
Oddzielić ten syf grubą kreską? Oh, naprawdę sądzisz, że to takie proste? Tego nie da się wyrzucić z życiorysu i na nic udawanie, że jestem normalnym, dobrym człowiekiem. Wiem, że czasy się zmieniły. Dla mnie dekady przeskakiwały jak mgnienie oka, ale to w niczym nie pomaga. Nie ważne jak będę się starać to jestem sam i zawsze będę, nawet wśród ludzi. A to jest najgorsza samotność.

2 komentarze:

  1. Blue Greyme ma bardzo dobry pomysł z tymi pozytywami. Zresztą istnieje coś takiego jak dziennik ABC, gdzie się spisuje emocje, zachowanie i reakcje na dane zdarzenie (dobre i złe) każdego dnia. To dobry sposób na ogarnięcie własnych emocji i trochę poznanie siebie. Korona by ci z głowy nie spadła, gdybyś spróbował :) Często jest tak, że ludzie są samotni dlatego, bo nie dopuszczają do siebie innych. Ty nie dopuszczasz, bo masz mnóstwo lęków. Nie uwierzę, że jesteś takim outsiderem, i że to po prostu lubisz i tak ci wygodniej. Potrzebny ci czas i przekonasz się, że nie musisz być sam. Pewnie znowu się naprodukowałam i będzie "wcale nie", ale mam po cichu nadzieję, że się zastanowisz nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego własnie wybieram sie na profil psychologiczno pedagogiczny 3:) dzieki Astrid za wsparcie :*

    To by było najlepsze przedszkole na świecie! O matko. Juz mam taką niesamowitą wizje *-*
    Steve: sztuka jest jeszcze lepsza niz zajecia w terenie. Naprawde. Moglibyśmy urzadzic zajecia sztuki dla chętnych i plastyke jako normalny przedmiot :3 tylko musisz czasem wpadać :D
    Bucky: nie leń sie, sprobuj.

    OdpowiedzUsuń