27 maja 2015

Blue Greyme

Nie truj N tą fizyką, nie tutaj.
Swoją drogą to ciekawe czy gdyby dać Buckowi pare zadań z fizyki to by coś pamiętał.
Ale ja lubię truć o fizyce.
Z logicznym myśleniem i wyciąganiem wniosków nie jest u niego najgorzej- zwyczajnie nie może być, więc zapewne doszedłby jakość do wyniku przybliżonego do tego prawidłowego. Nie zawsze trzeba znać wzory, by móc zadanie rozwiązać :)
No bo są. Czemu tu sie dziwić James. Świat sie zmienia, zmieniają się też ludzie. Każdy ma swoje dziwactwa nie?
Ostatnio zauważyłam że masz całkiem ładne palce. Jak na faceta- cudeńko.
Skoro idzie burza- tęsknisz za Kimś?
Jak przekonać mamę że nie mam depresji?
Akurat ja doskonale wiem, że świat się zmienia. Był zupełnie inny za każdym razem, gdy go widziałem. Często drastycznie inny.
Och ta, piękne palce. Wszystkie dwanaście.

Nie, nie tęsknię. Tęsknota jest dla mnie zbyt... toksyczna. Trzyma w miejscu i nie pozwala iść dalej, więc trzeba się jej zwyczajnie pozbyć.
Skąd miałbym wiedzieć? Nie raz, nie dwa próbowałem strzelić sobie w łeb, więc raczej nie jestem osobą, którą należy o to pytać.

5 komentarzy:

  1. Zabawne, ja próbuję przekonać mamę, że mam depresję, a ona mi nie wierzy i twierdzi, że dramatyzuję -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko palce ładne? Cały jest ładny przecież! http://gif2.ask.fm/animated_gifs/006/532/612/864/animated/large.gif :D

    Nie przekonacie. Nie da się. Mamy zawsze wiedzą lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie schlebiaj mu tak, bo w samouwielbienie popadnie ^^

      Usuń
    2. A niech ma biedaczysko, należy się nagroda za brak większego narzekania :D

      Usuń
  3. Astrid, to że cały ładniusi to każdy wie ^^ Wygrałby bez kiwnięcia palcem :D

    Dwanaście paluszków masz u rąk? No to nieźle.
    Nie przyszło ci do głowy że nie miałam przyjemności zobaczyć twoich stóp? Chodziło mi o DŁONIE. DŁONIE masz ładne. Większość facetów ma brzydkie.
    *to pewnie przez ten lód, wiesz N*
    To jak ci sie udaje.. chodzić? Znam człowieka który odmroził sobie wszystkie palce u stóp, potem mu je wycieli a teraz nie umie chodzic. Znaczy no się uczy. Chyba.

    OdpowiedzUsuń