27 maja 2015

Blue Greyme

Dwanaście paluszków masz u rąk? No to nieźle.
Nie przyszło ci do głowy że nie miałam przyjemności zobaczyć twoich stóp? Chodziło mi o DŁONIE. DŁONIE masz ładne. Większość facetów ma brzydkie.
*to pewnie przez ten lód, wiesz N*
To jak ci sie udaje.. chodzić? Znam człowieka który odmroził sobie wszystkie palce u stóp, potem mu je wycieli a teraz nie umie chodzic. Znaczy no się uczy. Chyba.
Powołując się na pewien cytat: nie sprecyzowałaś.
Mam jedną dłoń. Druga leży pewnie gdzieś w Alpach, ale raczej już niewiele z niej zostało.
Większość palców mam u stóp mam, łącznie brak mi trzech. Tylko albo aż.
Zadbano o to, żebym potrafił chodzić na połamanych nogach, więc brak palców to nie jakiś wielki problem.

1 komentarz:

  1. No dobra, mój błąd, wybacz.

    Na połamanych nogach nie.. okej, to teraz mam ochotę cię przytulić i postawić jakieś dobre ciacho. Albo lody. Albo nawet tosty!

    OdpowiedzUsuń