19 czerwca 2015

Ana Morgan

A jak ja się martwiłam to od razu dramatyzowałam :P Też się martwię i to bardzo. WS był świetny i chciałabym, żeby i CW było równie dobre, ale mam wielkie obawy. Wiele postaci, nowych postaci, które nie pojawiły się w żadnym innym filmie Marvela. Jak ich przedstawią, ukarzą itd. Wątek Bucky'ego i żeby tylko nie zepchnęli go na boczny plan. Wdowa i jej romanse, obawiam się o jej kolejną ofiarę. Jeszcze sprawa Hydry i Crossbonesa... boję się, że dla Capa branie czasu w jego własnym filmie :(
Don't comment o.o
Oj tam, "od razu dramatyzowałaś", nikt nie mówił tego wprost :P
Od samego początku chodzą plotki, że Bucky ma przejąć rolę Pająka w Civil War i to miałoby całkiem niemały sens.  
Większość postaci ma robić za bohaterów drugiego lub trzeciego planu, więc pewnie nie będzie aż tak źle. Mam tylko nadzieję, że nie wypchną Starka za bardzo na pierwszy plan i to nadal Steve będzie najważniejszą postacią. Taka wada przedstawienie Civil War jako filmu teoretycznie solowego. Mogli rozpocząć w CA3, a samą wojnę przerzucić do Avengers 3, a IW przerobić na czwórkę i problemu by nie było, a obie strony konfliktu dostałby tyle samo czasu.
Tez kiedyś myślałam, że najdziwniejsze jest to, że Wanda ma dzieci z robotem, ale zmieniłam zdanie :P

1 komentarz:

  1. Umiem czytać między wersami :P
    "Rolę Pająka" czyli że Pająka nie będzie? o.o Zwariować można -_-
    Też się boję, że znów Stark "przejmie stery" i "ukradnie show" :(
    Jednak dziwnie będzie patrzeć na całkiem nowych bohaterów, którzy wzięli się nie wiadomo skąd i nie wiadomo po co i jeszcze biorą udział w wojnie pomiędzy Starkiem a Capem :(
    To byłby najlogiczniejszy pomysł, ale przypominam, że mamy do czynienia z Marvelem. Gdzieś czytałam, że wojna ma się zakończyć jeszcze w filmie, a potem mają razem zabrać się za Hydrę, tak jakby nigdy nic o.o
    Właśnie sobie przypomniałam, dlaczego nie czytam komiksów. Pomimo mojej bujnej wyobraźni, jakoś trudno mi zrozumieć to co się dzieje w komiksach.
    A się pochwalę, że Ana od dzisiaj ma nowe hobby :D Zabrałam się za sklejanie filmików ^^

    OdpowiedzUsuń