19 czerwca 2015

Ana Morgan

Umiem czytać między wersami :P
"Rolę Pająka" czyli że Pająka nie będzie? o.o Zwariować można -_-
Też się boję, że znów Stark "przejmie stery" i "ukradnie show" :(
Jednak dziwnie będzie patrzeć na całkiem nowych bohaterów, którzy wzięli się nie wiadomo skąd i nie wiadomo po co i jeszcze biorą udział w wojnie pomiędzy Starkiem a Capem :(
To byłby najlogiczniejszy pomysł, ale przypominam, że mamy do czynienia z Marvelem. Gdzieś czytałam, że wojna ma się zakończyć jeszcze w filmie, a potem mają razem zabrać się za Hydrę, tak jakby nigdy nic o.o
Właśnie sobie przypomniałam, dlaczego nie czytam komiksów. Pomimo mojej bujnej wyobraźni, jakoś trudno mi zrozumieć to co się dzieje w komiksach.
A się pochwalę, że Ana od dzisiaj ma nowe hobby :D Zabrałam się za sklejanie filmików ^^
Nope, Pająk będzie w filmie. Chodziło mi o to, że to Bucky ma ponoć przejąć rolę, jaką Pajęczak odegrał w Civil War. 
Z ważniejszych bohaterów pojawić będzie się miał tylko Pantera, bo Pająk ma mieć ponoć bardzo poboczną rolę. Zemo, Crossbones i bohater Freemana mają być czarnymi charakterami, a teraz nie przypominam sobie innych nowych postaci.
Mamy do czynienia z Marvelem pod skrzydłami Disney'a, więc zapewne właśnie tak to się skończy :/
Ja je czytam i czasem mam problemy ze zrozumienie, co się tam, u diabła, dzieję- patrz gladiator Cap, hulkowa Grenlandia i dinozaur.
Sklejaj, sklejaj, zgłoszę się do ciebie po zwiastun :P

3 komentarze:

  1. To po co tam jeszcze Pająk? A wybrali już tego aktora?
    I te rozwiane na wietrze włoski Capa <3
    Dojście do perfekcji troszeczkę mi zajmie, ale teraz mam mnóstwo wolnego czasu :) Jeszcze próbuję ogarnąć jak zrobić gifa, ale z tym jest troszkę gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby jeszcze nie wybrali, ale kto ich tam wie.
      Swoją drogą, świetnym zabiegiem byłoby zachowanie w tajemnicy aktora grającego Pająka aż do sceny w CW, w której ściąga maskę i ujawnia swoją tożsamość. Skoro nie wyciekły żadne zdjęcia WS to. to wcale nie byłoby takie awykonalne.
      Dasz radę, po czasie da się do ogarnąć!

      Usuń
    2. A znasz może jakąś dobrą stronę lub program do tworzenia takowych gifów?

      Usuń