19 czerwca 2015

Ana Morgan

Po raz kolejny przejawia się tu logika Marvela, którą trudno pojąć. Kto wie, może i Buck'a w różu zobaczymy :D
Może cię to zdziwi, ale spodziewałam się tego. I nie, nie słyszałam o tym wcześniej, ale po Starku można się wszystkiego spodziewać. Wątpię, żeby w filmie zrobili coś tak okrutnego, bo... bo to jednak filmy, dość wyidealizowane, w których wszyscy "dobrzy" muszą się na końcu kochać.
Siostra, siostrzenica, to dla mnie wszystko jedno. I tak zbyt bliska rodzina. W sumie to teraz Sharon mogłaby być wnuczką Peggy skoro ona ma 95, a jej siostrzenica z dwadzieścia parę, to też zbyt duża różnica wieku.
Wiem, że była pod hipnozą, ale Capa zabiła. A wskrzesili go? Znając życie to tak ^^
To że z Natashą to przeżyje, ale Jamesa? Serio? Innych imion na świcie nie ma? Właśnie to, że to imię po Bucky'm kochanku Romanowej to po prostu jakiś żart. Nawet nie potrafię tego jakoś normalnie skomentować.
Zachwycaj się, zachwycaj :D
"Logika Marvela"- dobre :D!
MCU!Civil War z tym komiksowym łączyć będzie tylko nazwa oraz konflikt na linii Rogers- Stark i pewnie nic poza tym. Nie mam zbyt wielkich nadziei, bo nie chcę przejechać się tak jak na AoU. Mam tylko nadzieję, że bracia Russo dadzą radę udźwignąć tak przeładowany postaciami film, bo inaczej zacznę się martwić o IW.
Skoro Sharon i Steve są dla ciebie dziwni, to co powiesz o tym :P?
Najlepsze jest to, że Steve chyba nawet o tym nie wiedział :D

1 komentarz:

  1. A jak ja się martwiłam to od razu dramatyzowałam :P Też się martwię i to bardzo. WS był świetny i chciałabym, żeby i CW było równie dobre, ale mam wielkie obawy. Wiele postaci, nowych postaci, które nie pojawiły się w żadnym innym filmie Marvela. Jak ich przedstawią, ukarzą itd. Wątek Bucky'ego i żeby tylko nie zepchnęli go na boczny plan. Wdowa i jej romanse, obawiam się o jej kolejną ofiarę. Jeszcze sprawa Hydry i Crossbonesa... boję się, że dla Capa branie czasu w jego własnym filmie :(
    Don't comment o.o

    OdpowiedzUsuń