24 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Sebek mi się podoba, choć podobałby się bardziej gdyby miał nieco opaloną karnacje i piwne oczy xD Evans jest blodnynem o niebieskich oczach - zupełnie nie mój typ. Prywatnie nie znam, wiadomo że przed kamerami czy przed fanami i tak jest dozą grania chroniąca ich prywatność, więc nie wiem który by "spasił". Ale skupianie się na oglądaniu nie jest złe xD 
/Osobiście uważam, że pan Evans jako Cap momentami wydaje się być niemal bezpłciowy, ale za to jak szatyn z brodą... No nie ukrywam, że fangirluję brodę pana Evansa :P
/A komiksowy Bucky miał właśnie ciemnobrązowe, niemal sarnie oczęta. I wielka szkoda, że zamiast dać soczewki panu Stanowi, bez żadnego wyjaśnienia zmienili komiksowemu Bucky'emu oczy na szare. W pewnym momencie można było zauważyć, że Bucky jest wręcz wzorowany na Sebastianie:
(przed i po)
Kompleksy trzeba przezwyciężać. Nie będę się śmiać ani patrzeć - ogórki sobie na oczy dam. "A świstak siedzi i zawija w te sreberko", nasuneło mi się na myśl.
Kto siedzi i co zawija? Że co? Można jakoś... bo ja wiem, bardziej po ludzku? I tak, żeby zrozumiał o co chodzi?

2 komentarze:

  1. Teambroda? Nie powiem - zarost jest sexy ale nie każdemu pasuje. Jak to z modą i wszystkim bywa xD
    Uu to jak napisać książkę na podstawie filmu, mi taka kolejność się nie podoba.. I co? Jak nowy aktor będzie kopnięty zaszczytem grania naszego Misia Pysia Bucky'ego to Marvel przerobi postać? Nie fajnie trochę. Zrozumiałabym gdyby postać była taka, że ciężko byloby dopasować aktora ale i tak - jak mówiłaś soczewki można dać,podarować etc..

    Takie zwierzątko, wymysł marketingu Milki. Ale nie zmieniaj tematu tylko dołączaj się. Już mam pokrojony ogórek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha teambroda? Nie powiem jest to sexy ale nie każdemu pasuje xD takie życie ale Cap też mógłby obróść a nie pupcia niemowlęcia po serum xD
    Eh jak wsponiałam nie lubie kolejności - najpierw film na bazie jego napiszemy książkę. Wolę, by to aktor był dopasowany do postaci, czy ewentualnie miałby dostać inną xD jednak są bramki - można przefarbować kogoś, schudnąć /utyć, szkła kontaktowe xD bo co zrobi Marvel jak Bucky'ego naszego Misia Pysia przyjdzie zagrać komuś innemu?





    Chwyt marketingowy Milki. Nie zmieniaj tematu, ogórka już pokroiłam xD

    OdpowiedzUsuń