24 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Milka została założona w 1901 roku.. Nie jadłeś ich czekolady? A kojarzysz polski Wedel? On to w 1851 został założony xD Nie postrzelałeś ze mną, nie potuliłeś to pomocz stopy i już glinkę na twarz nakładaj.
/Moje dzieciństwo przypadało na czasy wielkiego kryzysu, a moja ma samotnie wychowywała czwórkę dzieci, więc wiesz, jakoś nie było szans na to, żeby rozpieszczano mnie słodyczami. A czekolada, którą czasem dostawaliśmy w wojskowych racjach była... no nie mów, że nie wiesz o "bardzo pożywnej" czekoladzie "na niespanie" i "lepsze skupienie"? Dostawały ją głównie załogi czołgów czy piloci, fakt, ale czasem trafiała też do nas. W końcu taki snajper na warcie musiał być czujny przez cały czas.
/Nie jestem nastoletnią panienką, by bawić się w robienie maseczek. Może mam jeszcze malować sobie paznokietki i podkręcać rzęsy? A potem pozaplatamy sobie warkoczyki?

1 komentarz:

  1. Chciałabym to nadrobić, ale pewnie zapach chemii Cię odstraszy. Bo tam tego pewnie o wiele więcej niż nam tj mi się wydaje. Oh, oh znowu obudziłam tę Twoją oschłą stronę, która wzbrania się przed wszystkimi i wszystkim. Ale uparta jestem. Więc w sumie możesz mi warkocze zapleść, jeśli umiesz.

    OdpowiedzUsuń