24 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Dobrze, że zrobiłaś to dawniej, teraz nie wiadomo kto, i na co ma podsłuch/podgląd.. Sama bym się teraz bała wpisać "Nagie uda Bucky'ego", ale pewnie za pięć minut to zrobię xD Haha ale plus dla Ciebie - chcesz wiedzieć o czym piszesz, o co możesz zostać zapytana. W szczególności przez laika, żółtodzioba - mnie xD Aż mi serce fiknęło koziołka! Ale - tu chcesz mu dżinsy zdejmować a tu mu palce upitoliłaś? xD
/Teraz to robię research właśnie do miniaturki o dżinsach, więc współczuję temu, kto miałaby to podglądać. Chociaż kto wie, może nauczyłby się czegoś pożytecznego :P. A poza tym, co mają odmrożone palce (które nie do końca są moim wymysłem - Bucky wspomniał o odmrożeniach, ja sobie tylko dopowiedziałam) do sceny +18? Bucky nie jest idealny, ma dziesiątki większych i mniejszych blizn, zapewne sporo kompleksów, ale to nie oznacza, że ktoś - w tym akurat przypadku Steve - nie będzie mógł mieć problemów z opanowaniem się przed tym, by tych dżinsów z niego nie zedrzeć.
Bucky, raz zróbmy coś i dam Ci spokój na jakiś czas.. Właściwie to dobrze, że ta...Pewnie wolisz tą z 96% kakao? Dużo magnezu ma xD
/Im krótszy i mniej skomplikowany skład, tym lepiej. Jeśli już więc wybieram czekoladę, stawiam na taką, która ma w sobie najmniej syfu.
/I nie, nie zrobimy niczego razem. Już jakiś czas temu zauważyłem, że zawsze, kiedy zadaję się z kobietą, obrywam. Dziwna zależność, prawda?

1 komentarz:

  1. Oj tam oj tam, Ty mu zezwalasz na taką "swawolę słowną", więc bierzesz w tym udział xD Albo któryś z Twoich neuronów xD
    Ogólnie mam wrażenie, że faceci sobie radzą z mankamentami urody.. Kobieta albo się załamie, albo zamiast ykhm przytuli. Plus, Steve z Bucky'm przeszli wiele, więc to są dla siebie ostatnie osoby, które nagle by się czegoś wstydzili, będzie im przykro, czy będą współczuć ale nie w taki sposób, by ten z owym mankamentem popadł w większą deprechę.



    Nikt Emerytowi nie odmówi wybrania czekolady xD
    No wiesz, w tym przypadku mogę Cię zaatakować plastrem ogórka albo wodą. Możesz wybrać kolejność, w której mam to zrobić xD

    OdpowiedzUsuń