24 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Bo oni wiedzą, że są osobami publicznymi i muszą wyglądać zawsze elegancko xD A nóż widelec spotkają fana czy przyjdzie im umrzeć. W każdej chwili trzeba być wzorem dla potomnych xD Trzeba jakieś modły odmówić ażeby przyszły Bucky był podobny do przeszłego xD 
/Najbardziej śmieszy mnie to, że każdy, każdy mężczyzna (no, prawie, bo pan Ruffalo wyrwał się ze schematu) musi mieć wydepilowaną klatę. Asgardzki książę, super-żołnierz w latach czterdziestych, kosmiczny awanturnik, maszyna do zabijania - każdy z nich musi mieć wydepilowaną klatkę. U Bucky'ego tym bardziej rzuca się to w oczy, że w CA:TFA włosy były widoczne i to wyraźnie. A w CA:WS? Gładziutka klata, gładziutkie ręce, gładziteńke podbrzusze. Aż strach pomyśleć, co jeszcze mu golili. I jaki biedak pełnił tę funkcję. I po co to robili. 
Chciałabym to nadrobić, ale pewnie zapach chemii Cię odstraszy. Bo tam tego pewnie o wiele więcej niż nam tj mi się wydaje. Oh, oh znowu obudziłam tę Twoją oschłą stronę, która wzbrania się przed wszystkimi i wszystkim. Ale uparta jestem. Więc w sumie możesz mi warkocze zapleść, jeśli umiesz.
/Czekolada, którą pamiętam smakowała jak mydło. Albo jak spleśniały ziemniak. Albo nawet jak spleśniałe mydło, choć akurat tego smaku nie znam. Ale mogę jednak przypuszczać, że byłby podobny do smaku tamtej czekolady. I możesz mi wierzyć, że już wolę dzisiejsze czekolady, choć są pełne syfu. Bo choć pewnie ciężko ci w to uwierzyć, całkiem je lubię. Ale to nie oznacza, że od będę je często jadał. 
/Ta, bo metalowa ręka jest wręcz stworzona do zaplatana warkoczy. Chyba, że ktoś jest masochistą i lubi, gdy wyrywa mu się całe garści włosów. Wtedy to tak.

1 komentarz:

  1. Ponoć ideałem jest Ken - Ken nie ma włosów.. Tylko te na głowie.. Ale z drugiej strony, jak kogoś trzeba postrzelić defibrylatorem to trzeba mu włoski ogolić.. Więc jeśli ich traktowano prądem to najprawdopodobniej usuwano włoski.. Poza tym, gdzie to Bucky'emu patrzyłaś? ;o Ładnie to tak? W podglądanie się ta młodzież bawi, do spowiedzi młoda damo!



    Mam chorą tarczycę i włosy mi wypadają, więc różnicy mi to nie zrobi. O, to jaką czekoladę najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń