24 kwietnia 2016

Astrid Löfgren

N, tyle tych wątków i postaci, że dopiero teraz widzę, że coraz ciężej jest mi połapać się kto jest kim. Cóż, analizy DNA to raczej nie mieli, więc ciężko stwierdzić czy na pewno Ragnara, a Kwentrith to jednak rozrywkowa babeczka była, różnie mogło być.
Z tymi diabolicznymi ślepiami to na pewno dostanie szansę. I to pewnie nie jedną.
Pięknowłosy to chyba zabrał się za jednoczenie swojej Norwegii. Widocznie Bjornowi nikt nie odważy się podskoczyć.
Co tam włosy (swoją drogą - jakieś takie ciemne, albo to tylko takie ujęcia) - mundur! <3 
/Problem w tym, że zupełnie nie przypominam sobie sceny, która choć sugerowałaby, że Ragnar miał szansę zrobić Kwentrith dzieciaka. Była scena oddawania moczu na ranę, ale od tego to się raczej w ciąże nie zachodzi. I teraz pojawia się pytanie czy Kwentrith kłamała, czy scena została wycięta przez cenzurę.
/Ciągle zapominam, że akcja toczy się w Danii, nie w Norwegii. Wina krajobrazów, które kręcone są właśnie w Norwegii (Ragnar przesiadywał przecież na szczycie Preikestolen) i Irlandii. Zmyliła mnie też reakcja Aslaug na to, że Pięknowłosy chce zostać królem Norwegii. Powiedziała mu przecież, że najpierw musiałby obalić Ragnara. 

/Włosy wydają się ciemne pewnie przez światło i przez to, że są mokre. Chyba, że ktoś dał mu za ciemne doczepy, bo nie dość, że wyglądają na ciemniejsze to jeszcze na dłuższe niż na innych ujęciach. Ale to akurat zrozumiałe. I muszę też przyznać, że teraz jeszcze bardziej widać to, że w starym mundurze Winnie prezentuje się o wiele, wiele lepiej. Ba, zyskał nawet coś takiego jak talia.
James, wymiękam. Nie sądziłam, że to powiem, ale po ponad roku gawędzenia o wszystkim i niczym udało ci się doprowadzić mnie do szewskiej pasji.
Dzięki, starałem się. Wiedziałem, że wreszcie mi się to uda. Jednak nie muszę szukać nowego hobby. Cóż za ulga.

1 komentarz:

  1. N, teraz to się zastanawiam, bo też nie pamiętam, żeby była jakaś dobitnie sugerująca scena. Powinna być, skoro wcześniej mieliśmy okazję dość dokładnie obserwować poczynania Aslaug i Ragnara, więc ocenzurowanie jakoś mi nie pasuje. Chyba że to było jakieś takie bardzo „kreatywne” poczęcie.
    Wcale się nie dziwię. Mimo, że obrazy są piękne, to raczej pokazują stereotypowe oblicze Skandynawii, a stereotypowe oblicze Skandynawii to Norwegia. No i bardziej liczy się efekt, a nie zgodność geograficzna. Jak by w serialu nie było, wolę myśleć, że ci z Kattegat to historyczni Duńczycy, sporadycznie Szwedzi, a ziomkowie Haralda – Norwedzy. Ale może jakaś część Norwegii była we władaniu Duńczyków, szczególnie południowe rejony? Może jeśli chciał zjednoczyć Norwegię, to rzeczywiście musiał obalić Ragnara i o to chodziło. Chociaż wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale zawsze to jakieś wytłumaczenie.
    I pokręcone, i nierozczesane, i w ogóle be, ale i tak zajebiste :P Te nowe coś, zwane umundurowaniem, nie byłoby złe, gdyby było o rozmiar (czy nawet dwa) mniejsze. Mam wrażenie, że przez tę bluzę, czy co to takiego jest, Winnie wygląda na jeszcze bardziej pulchnego niż jest.

    James, wkurzyć ciężarną – rzeczywiście sukces. Ale pochwal mnie chociaż za to, że tyle czasu się nie dawałam. Zawsze to jakaś nagroda pocieszenia.

    OdpowiedzUsuń