24 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Ponoć ideałem jest Ken - Ken nie ma włosów.. Tylko te na głowie.. Ale z drugiej strony, jak kogoś trzeba postrzelić defibrylatorem to trzeba mu włoski ogolić.. Więc jeśli ich traktowano prądem to najprawdopodobniej usuwano włoski.. Poza tym, gdzie to Bucky'emu patrzyłaś? ;o Ładnie to tak? W podglądanie się ta młodzież bawi, do spowiedzi młoda damo! 
/No co, musiałam przecież zrobić research przed założeniem bloga, a to, że Hydra depilowała Winniego to bardzo ważna informacja jest. Można dołożyć mu jedną traumę więcej. A i ta informacja przyda się też w innym ff. Takim o ściąganiu dżinsów na przykład :P
/I tak w sumie, dla Bucky'ego to i osiemdziesięciolatka mogłaby uchodzić za młodą damę, bo w końcu młodsza o czternaście lat.
Mam chorą tarczycę i włosy mi wypadają, więc różnicy mi to nie zrobi. O, to jaką czekoladę najbardziej lubisz?
/Wyrwał ci ktoś kiedyś garść włosów? Nie? Patrz, bo mi tak i możesz uwierzyć, że fajnie nie było.
/Gorzka jest całkiem niezła, więc można powiedzieć, że ją lubię najbardziej. 

1 komentarz:

  1. Dobrze, że zrobiłaś to dawniej, teraz nie wiadomo kto, i na co ma podsłuch/podgląd.. Sama bym się teraz bała wpisać "Nagie uda Bucky'ego", ale pewnie za pięć minut to zrobię xD Haha ale plus dla Ciebie - chcesz wiedzieć o czym piszesz, o co możesz zostać zapytana. W szczególności przez laika, żółtodzioba - mnie xD Aż mi serce fiknęło koziołka! Ale - tu chcesz mu dżinsy zdejmować a tu mu palce upitoliłaś? xD


    Bucky, raz zróbmy coś i dam Ci spokój na jakiś czas.. Właściwie to dobrze, że ta...Pewnie wolisz tą z 96% kakao? Dużo magnezu ma xD

    OdpowiedzUsuń