19 września 2016

o.

A tak bez tego to byś nie szkrobała a Puszka po ogonie głaskała!:p nawet jakiś rym jest xD
Haha zrób to na Święta jako prezent dla czytelników xD

Pewnie chcą tym coś ugrać a może i aktorzy nie tyle co shipują a nie mają nic przeciwko xD tak jak zdjęcie Chrisa i Sebcia z calujacymi się naśladowcami xD

Za obydwie! Co byś dłużej na kanpie została! :p

Ale on to pewnie zrobił idealnie jak człowiek idealny xD
/Cały czas próbuję coś skrobać, ale jakoś nie bardzo mi to wychodzi. Mam pomysły, mam napisane plany, mam Puszka, ale nie potrafię 
S: A skąd wiesz? W Wakandzie wam to gotują czy uciekasz samolotem by coś przegryźć i wracasz?
/Wychowywałem się w nieciekawej dzielnicy, byłem na wojnie, znam wiele przekleństw w różnych językach, więc wiem.
/Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na słowo "teraz". Choć, tak bez problemu da się tutaj znaleźć kuchnie inne od afrykańskiej. Wakanda stara się być coraz bardziej otwarta, a potrawy chińskie, włoskie czy choćby francuskie są przecież bardzo popularne na świecie. 
B: Ale tylko składniki mi popodajesz, doprawimy to chili i damy z uśmiechem
 Tylko, że ja jakoś nie bardzo wiem co tam jest. Nie obchodzi mnie to. Weź jakieś tam owoce, ale takie, żeby miały dość intensywny zapach. Dzięki temu zapach papryki będzie słabiej wyczuwalny. 

1 komentarz:

  1. A to nie jest tak, że jak ma się plany to one później nie wychodzą? może to blokuje?

    S: Jak tam Twoje wyjące komando?
    H: Witaj. Czy mógłbyś coś o sobie opowiedzieć?
    B: cześć przystojniaku!

    OdpowiedzUsuń