19 września 2016

RIVOLETTA

Ło matulu teraz tym bardziej nie mogę się doczekać nowej notki.
No cóż nie dość że jestem najmłodsza z dziewczyn w klasie to jeszcze w internecie. Moje piękne szczęście ale nie martw się już się do tego przyzwycziłam.
Zauważyłam też że Stuckycholiczka ma bardzo dziwne tematy z Buckym a Astrid czasem jest dla niego bardzo ostra. 
/W najbliższej notce pojawi się nawiązanie do komiksowego CW, ale w kolejnej poruszę właśnie temat książki.
/Wiem, że bloga czytają, choć już się nie udzielają, również młodsze osoby, więc wiek to nie problem.  
/Bardzo ostra? Nie powiedziałabym, ma do niego ogromną cierpliwość, bo dopiero niedawno dała mu się wyprowadzić z równowagi. A to naprawdę coś. A Stuckyholiczka? Po prostu bardzo interesuje się męską anatomią :P
B,S,H Witam my się chyba jeszcze nie zdążyliśmy się poznać?
Howard:
 Kolejna urocza, młoda dama? Mam dziś urodziny? Ale serdecznie witam.
Steve:
 Wydaje mi się, że tak nie mieliśmy jeszcze okazji się poznać. 
Bucky:
 Teraz już się znamy, ma'am.

1 komentarz:

  1. A propo komiksów ja wiem że je można znaleźć na chomikuj
    lecz tam jest potrzebna opłata, więc czy znasz może jakiś inny sposób by je przeczytać?
    Ja wiem że Astrid jest cierpliwa ale kiedy jej się ta cierpliwość kończy to potrafi być nie delikatna.

    H, Po raz pierwszy spotykam się z mężczyzną który potrafi być tak elokwętny a za razem jest filciarzem. Jak widać obracam się w kiepskim towarzystwie.

    S, U znajomej się dowiedziałam że pan Barnes miał pewien wypadek. Czy zdradzisz mi więcej szczegółów?

    B, mogę jedynie żałować że nie poznaliśmy się wcześnie.Co u pana słychać panie Barnes

    OdpowiedzUsuń