19 września 2016

RIVOLETTA

I teraz możesz mieć dwa obrazy mnie w głowie:
a) jakaś tam nudna nastolatka co nie ma nic do roboty
b) zagorzały fan komiksów i wszystkiego co z nimi związane nie wychadzący ze swej kryjówki
c) jeszcze inacze
A tak naprawde to przez Civil war miałam taki mega fioła na puncie Bucky'ego że szukałam informacji na jego temat i trafiłam tutaj. Chciałam już wtedy zadać jakieś pytanie ale pomyślałam że ktoś mógł je zadać wcześniej więc zaczełam od początku.
Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić weekendu z Buckym w ciele kota.
Jak będę miała do niego jakieś pytania to zadam, na razie mam pustke w głowie.
Kiedy przeczytałam notkę chyba 52 (tam gdzie pan B miał na ręce Steve) w mojej głowie powstała teoria że to jakiś efekt jojo. Że np jego mózg się w jakimś tam stopniu przyzwyczajił do krzesła i teraz on samoistnie usuwa wspomnienia.
I jeszcze coś, czy ja jestem najmłodsza z całej tej grupy co zadaje pytania? Bo mam jakieś dziwne wrażenie że tak
/Huh, ja jestem podpunktem b :P Choć czasem wypełzam ze swojej kryjówki, by uzupełnić zapasy. Także nie martw się, nie będę oceniać niczyich dziwactw. A jeśli chodzi o potarzanie się pytań - spokojnie, nawet ja już nie pamiętam jakie były zadawane. No i posty już dawno straciły taki typowo askowy charakter i stały się zwykłą rozmową.
/Jeśli chodzi o #52 - przyznaję, jesteś blisko. Nie do końca, ale częściowo wstrzeliłaś się w mój plan, co już niedługo sama będziesz mogła porównać. Choć już teraz zdradzę, że w tym wszystkim kluczową rolę odegra pewna czerwona książeczka.
/Przyznaję, nikogo nie legitymuję, ale wydaje mi się, że spora część ma jednak dwójeczkę z przodu. Stąd czasem pojawiają się pewne dziwne tematy (tak, Stuckyholiczko, na ciebie patrzę :P).

5 komentarzy:

  1. Rivoletto, N wymyśla, ja nic nie wiem o dziwnych tematach!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia. To przecież nie z tego powodu Bucky się przy tobie rozbierał nie wcale

      Usuń
    2. Wypieram się wszystkiego xD


      nie no, sam chciał xD

      Usuń
    3. Tak tylko przypomnę, że winny się tłumaczy!

      Usuń
  2. Ło matulu teraz tym bardziej nie mogę się doczekać nowej notki.
    No cóż nie dość że jestem najmłodsza z dziewczyn w klasie to jeszcze w internecie. Moje piękne szczęście ale nie martw się już się do tego przyzwycziłam.
    Zauważyłam też że Stuckycholiczka ma bardzo dziwne tematy z Buckym a Astrid czasem jest dla niego bardzo ostra.

    B,S,H Witam my się chyba jeszcze nie zdążyliśmy się poznać?

    OdpowiedzUsuń