19 września 2016

RIVOLETTA

A propo komiksów ja wiem że je można znaleźć na chomikuj lecz tam jest potrzebna opłata, więc czy znasz może jakiś inny sposób by je przeczytać?
Ja wiem że Astrid jest cierpliwa ale kiedy jej się ta cierpliwość kończy to potrafi być nie delikatna. 
/W języku polskim czy angielskim? Jeśli chodzi o oryginały, sama czasem skorzystam z GetComics albo z ComicsCodes. Jeśli chodzi o komiksy po polsku (przetłumaczone przez fanów, ponieważ większość nie została wydana w Polsce) możesz zerknąć na te dwa blogi: klik i klik.
/Po prostu nie daje mu sobie wejść na głowę :) Bucky potrafi być nieznośny, jeszcze zdążysz się przekonać na własnej skórze.

/No i serdecznie zapraszam również na drugiego bloga, tego z miniaturkami :)
H, Po raz pierwszy spotykam się z mężczyzną który potrafi być tak elokwętny a za razem jest filciarzem. Jak widać obracam się w kiepskim towarzystwie.
 Jestem jedyny w swoim rodzaju. Nie dziwi mnie więc zbytnio fakt, że nie spotkałaś jeszcze takiego jak ja.
S, U znajomej się dowiedziałam że pan Barnes miał pewien wypadek. Czy zdradzisz mi więcej szczegółów?
 Znajoma jest jedną z Bułgarek, które nas żegnały, tak? Wypadek nie był tak poważny, jak mógł się wydawać. Bucky zechciał zniszczyć czołg, przez przestrzelenie jednego z ładunków, które nie zadziałały. Tylko podszedł za blisko i odrzuciło go na kilkanaście stóp. Na szczęście tylko się poobijał i poparzył sobie nogę. Ale i tak jest idiotą.
 
B, mogę jedynie żałować że nie poznaliśmy się wcześnie.Co u pana słychać panie Barnes
 Zamiast żałować tego, że nie poznaliśmy się wcześniej, lepiej cieszyć się tym, że już się to zmieniło, prawda ma'am? I dziękuję, ale jest dobrze. Tylko trochę oparzyłem sobie udo, ale to nic.

1 komentarz:

  1. Dzięki. Jutro jak będę miała czas to trochę poszperać.
    Ja wiem że to odczuje i trochę się tego obawiam. Powoli odchodzę od pomysłu ustalenia nowego rekordu wytrzymać z Buckym.
    Już przeczytałam. Dzięki tobie po raz pierwszy przeczytałam opowiadanie o gejach i seksie. Trochę czułam się jakbym czytałam pamiętnik. Mam jeszcze do nadrobienia miniaturki, ale to w swoim czasie.

    H, Masz racje Howard. Drugiego faceta jak ty to ze świecą szukać. Co ostatnio porabiasz

    S, Pochodzę i mieszkam w Polsce więc nie mam żadnych znajomych w Bułgari. Ale mam jedną znajomą co zna drugą kobiete co ma kuzynke a ta ma siostre w Bułgari. Pan Bucky to ma szczęście w nieszczęściu. Dobrze że ma ciebie bo by długo nie uciągnął

    B, Święta racja Bucky. A ja ze swojego źródła wiem (którego imię zaczyna się na S a kończy eve) że te obrażenia otrzymałeś od swojej głupoty. Więc jaka jest twoja wersja wydarzeń?

    OdpowiedzUsuń