19 października 2016

Astrid Löfgren

N, cóż, wybierając współczesną aktorkę byłoby łatwiej znaleźć gify z filmów wystylizowanych na lata 20/30/40.
I tak uważam, że owczarki niemieckie są najpiękniejsze <3
/Problem w tym, że większość kobiet, które odgrywały w tych produkcjach jakieś większe role (większa rola = więcej scen = więcej materiału na gify), to młode babki około 20-30 roku życia. Sporo jest też kobiet starszych, a takich w wieku 40-50 lat jest jak na lekarstwo, albo grają wystylizowane babki z wyższych sfer. Dlatego zastanawiałam się nad kimś z tamtej epoki. Narzuciłabym taki sam filtr na wszystkie gify i nie rzucałoby się to aż tak w oczy. Choć taka Emily Watson często grywa w takich filmach. 
/Ja wielbię bernardyny długowłose <3
Wanda, czyli to dla „tych złych” z mocami? Szykujecie chyba sporą akcję.
 Zależy kogo ma się na myśli, mówiąc „ci źli”. W takim miejscu łatwiej jest też kogoś przesłuchać, czy w razie potrzeby zamknąć, żeby ochłonął. Nie można jednak zaprzeczyć, szykujemy się na coś dużego.
Steve, zdecydowanie. To z belką i drzazgą w oku też by pasowało.
Wierzę. Mogłeś razem z Bucky’m sobie pooglądać, na pewno byłby zachwycony. Ciekawa jestem, co byś zrobił, gdybyś spotkał osobiście autora tych najdziwniejszych rzeczy, i jak by ten ktoś się zachował. 
/Och, no tak, belka w oku bliźniego. Buck do teraz nie dał sobie przetłumaczyć, że to pokręcił, więc... Po prostu lepiej tego nie używajmy.
/Cóż, jestem bardziej niż pewien, że ten ktoś przejąłby się tym spotkaniem znacznie bardziej. I mam cichą nadzieję, że byłby choć odrobinę zawstydzony. Nie jestem w stanie pojąć, jak można publikować takie rzeczy bez choć odrobiny zażenowania i krótkiego zastanowienia się nad tym, że przedstawionej na tym osobie mogłoby się to nie spodobać. Jednak.. Czego ja oczekuję?
Bucky, a czy mówię ci ciągle „Ona miesza ci w głowie, nie widzisz tego, bo jesteś idiotą”? No nie, więc nic ci nie wmawiam. Zastanawiam się nad mniej lub bardziej prawdopodobną ewentualnością.
Od kiedy przepraszasz za swoje zachowanie, bo chyba coś mnie ominęło? 
 Chwila, czyli teraz postąpiłem źle, bo przeprosiłem? Kobieto, błagam...

1 komentarz:

  1. N, Emily Watson by się nadawała. Duże oczy, dołek w brodzie. Trochę podobna. Przyszła mi do głowy jeszcze Imelda Staunton. Jej kreacja z „Vera Drake” mogłaby pasować, choć ten film dzieje się bodajże w latach 50-tych. Gra główną rolę, więc materiału mogłoby być sporo z jednej produkcji.
    Oo, też są cudne. Wszystkie psiaki są śliczne <3

    Wanda, mam na myśli tych, którzy umyślnie działają na szkodę innych, mając przy tym złe zamiary. Cela kojarzy się dość jednoznacznie, ale teraz już rozumiem, skąd „adaptacyjna”.

    Steve, zamiast wilka trzeba było napisać mu poprawną wersję.
    Zapewne ludzie nie przypuszczają, że to przeczytasz/zobaczysz, stąd duża swoboda.

    Bucky, DOMYŚL SIĘ. Nie mam dzisiaj do ciebie siły. Nie mówię, że źle. Dziwię się, że przepraszasz, bo tego nigdy nie robiłeś. A jak już to bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń