19 października 2016

Rivoletta

Co jest ciekawego w tym serialu?
Czyli mogę spać spokojnie. Ten obrazek jest genialny, takie wręcz czytanie w myślach.
Ja uważam że Mickiewicz nie jest taki zły, ale Balladyna Słowackiego będzię mnie dręczyć do końca życia. Tam jest tyle nielogicznych rzeczy że od samego streszczenia można się załamać.
/Najazdy Wikingów na Anglię, na Paryż, niedługo także ich wyprawy na Morze Śródziemne, sporo pomieszanych faktów historycznych, Floki i przepiękne krajobrazy. Naprawdę, te ostatnie to przepiękne fiordy. 
/Bucky to postać łamiąca stereotypy, ponieważ często to właśnie on robi za taką typową panienkę w opałach, którą trzeba ratować. Zawsze coś zawali, zawsze się w coś wplącze, więc Steve, Sam i Sharon muszą ratować mu tyłek. I Wolverine, który ciągle mówi o nim per dzieciak <3
/Poczekaj, aż zabierzesz się za Konrada spływającego z Mont Blank do Polski na chmurce...
W, Co ostatnio robicie?
 Poza szykowaniem się do drogi? Nic specjalnego. Zachowujemy się nadzwyczaj zwyczajnie. Jak na nas.
S, Jedyne co mi pozostaje to czekać.
Co słychać u reszty?
 Bucky znów jest obrażony, Sam bawi się skrzydłami, Scott rozmawia z córką przez bezpieczną linię, Wanda ma się znacznie lepiej, a ja znoszę obrazę Bucky'ego.
B, Dobrze.
Co u ciebie słychać?
 U mnie, słońce, jest przewspaniale. Jak zawsze.
 

1 komentarz:

  1. Brzmi nawet ciekawie. Może kiedy skończe OUaT i Supernatural to się skusze.
    Jeszcze eba dodać że to chodzący paradoks. Bez tego jego obraz jest bez wyrazu.
    Co prosze? Chyba po ukończeniu szkoły i studiów nie będę zaglądać do polskich utworów z epoki romantyzmu.

    W, A jak tam sytuacja na świecie?

    S, Bucky jest obrażony, co za nowośc.
    Co słychać u rodziny Scotta?
    W takim powodzenia z jego humorkami

    B, Czy ja wyczuwam w tym tekście ironie?

    OdpowiedzUsuń