19 października 2016

o.

Haha ale poszedłby i tak, także to co się wydarzy po drodze może być mniej opisane? W sensie scena +18 bardzo reszta to e tam xD
Czarno czerwone? W komunę wracasz z nimi? ;p A ta maska Bucky'ego jest okropna ;oo w sensie wygląda właśnie jak jakiś zombiak albo zbieg xD
Prawie, ze tym jest... ;o
/Cóż... W ogóle mnie to nie dziwi :D
/Chodziło mi o strój, nie o maskę, bo ta nie wygląda zbyt urodziwie na żadnym concept artcie. Ją podkradnę z CA:WS i dodam jej funkcje tej z "Avengers Assemble". A zdecydowałam się na czarno-czerwoną kolorystkę, bo każde z nich i tak miało te barwy w swoich strojach, i dzięki temu bardziej będą przypominać drużynę, zamiast zbieraniny przypadkowych ludzi. Ant-Man i Wasp też będą pasować.
W: Trzymam cię za słowo
 Można powiedzieć, że denerwuję się, kiedy ktoś próbuje zmusić mnie do czegoś, czego nie chcę robić. Wgniecenie jej w ziemię byłoby dobrym wyjściem.
S: A to jakiż to klejnot jest godzien błyszczeć na palcu Bucky'ego?
 Na tym świecie takiego nie znajdziemy. Mógłby być to jedynie pierścień wykuty przez asgardzkie karły, z klejnotem z krańców galaktyki, pobłogosławiony przez samego Wszechojca. Wtedy, i tylko wtedy, byłby godzien ręki Bucky'ego. I tak, wiem, że walnie mnie za to.
 B: Kocham cię?
 Wspaniale, moje życie dzięki temu stało się piękniejsze. Zadowolona?

1 komentarz:

  1. To nie. Opisz +18 jako wzmianke a resztę dosłownie xD
    Ona wygląda jak ściągnięta z Obrońców Galaktyki połączona z maską Doktora Ośmiornicy wroga Spidera :o
    Ale Clint nie będzie pasować.. Powinni mieć coś brązowego na wzor ziemi w której go pochowali.

    W: Ale ta tiara mogłaby zablokować twoje moce?
    S: A więc młodzieńcze udaj się w podróż po tenże klejnot nad klejnoty aby na lud twój splynął urodzaj uśmiechu Bucky'ego. Ten jeden raz mogę oderwać z tobą.
    B: Ale klejnot dostaniesz od Steve

    OdpowiedzUsuń