19 października 2016

o.

Prosiłaś! Ty zawsze wpadasz na pomysły, ale ich nie dostrzegasz, więc to w naszej gestii Ci zaznaczać, co Ci umyka! ;p A z rozmów naprawdę wiele można czerpać xD
Ha, ja mogę być mamuśką Bucky'ego, a co, ha.
Hahahahaha
ha.
A tak poza tym, to wiem, że Steve bez Bucky'ego by nie przeżył - nie ujmuję temu argumentowi na ważności, ale wiesz, chodzi jakby o "komplementowanie"? ;p A Steve po serum nie dość, że zdrowszy to jeszcze jurniejszy xD
Przyznam się szczerze, że w pierwszej chwili bałam się włączyć link, ostatnio stroje mi się źle kojarzą ;p ale ten o dziwo! nie jest taki, skórny xD 
/A jak ja nie umiem w komplementowanie :(? Wyszłaby mi tak żałosna gadka, że Steve poszedłby na eksperyment Erskine'a tylko po to, żeby Bucky się przymknął.
/Przyznaję, że wygląd większości strojów czerpię z concept artów, bo nigdy nie byłam dobra w opisy strojów, a patrzenie na coś mi to ułatwia. Steve dostanie czarny mundur krojem przypominający jego dawne stroje (coś jak ten tutaj), a Bucky coś pomiędzy tym a tym. Ogólnie wszystkie stroje będą czarno-czerwone.
W: Będziesz mieć na głowie coś, co zaprojektowała Jenn, nad czym bez mrugnięcia okiem przejmie władzę. Jest to śliczne. 
 Więc ja bez mrugnięcia okiem wyślę ją sto pięter w dół.
S: Może T'Challa da ci jakiś klejnot.
 Nawet on nie ma w swoim skarbcu klejnotu godnego ręki Bucky'ego. Ewentualnie Thor mógłby coś mieć.
 B: Masz ponad dziewięćdziesiątkę?
 Och, dziękuję za przypomnienie. I mam tylko dziewięćdziesiąt cztery lata, to wcale nie tak dużo.

1 komentarz:

  1. Haha ale poszedłby i tak, także to co się wydarzy po drodze może być mniej opisane? W sensie scena +18 bardzo reszta to e tam xD
    Czarno czerwone? W komunę wracasz z nimi? ;p A ta maska Bucky'ego jest okropna ;oo w sensie wygląda właśnie jak jakiś zombiak albo zbieg xD
    Prawie, ze tym jest... ;o

    W: Trzymam cię za słowo
    S: A to jakiż to klejnot jest godzien błyszczeć na palcu Bucky'ego?
    B: Kocham cię?

    OdpowiedzUsuń