26 stycznia 2017

ASTRID LÖFGREN

N, niedawno oglądałam "Batman vs Superman" i jak dla mnie to przerost formy nad treścią. Ale o tym, że dają na blu-ray pełną wersję, to nie wiedziałam. Cóż, hajsy się muszą zgadzać.
Nie mogę się doczekać <3
/Z "Legionem..." było to samo. Reklamowali ten film jako coś, czego jeszcze nie było, jako grupę złych gości, którzy się zjednoczyli itp., a dostaliśmy kolejny marny film super-hero o grupie wcale-nie-takich-złych-indywiduów, która radośnie ratuje świat. I robi przy tym mniejszy burdel od naszych Mścicieli. Próbowali zrobić drugich "Strażników Galaktyki", a wyszło jak zwykle.
/Idę na spontan! Napiszę balladę na miarę Bunia z AA!
Och, sammy Samie, mój najdroższy przyjacielu.
Nie pogrążaj się w samotności, nie podążaj za mną.
Och, zawiodę cię.
Poprowadzę cię,
Do mojego obłudnego imperium.
Chcę się obyć bez tego,
Ale wszystko to mi przypomina,
O mojej cierniowej koronie, o zamku ze szkła.

Och, sammy Samie.
Nie podążaj za mną, 
Do mojego haniebnego imperium,
Bo jestem tylko pęknięciem
W tym zamku ze szkła... Nie, dobra, wychodzi mi jakaś marna proza. Help.
Steve, zaaplikujcie mu botoks, żeby nie mógł się uśmiechnąć. I jakieś wielkie gogle, najlepiej przyciemniane, takie na pół twarzy. 
 Ubierzemy go w mundur, to załatwi sprawę. Maska zakryje twarz, gogle są przyciemniane, a spodnie przypniemy mu pasem asekuracyjnym do kanapy, więc nie ucieknie.
Bucky, nie ignoruj mnie!
 To ty mnie nie ignoruj!

1 komentarz:

  1. N, coś czego nie było, ale było. Reklamę mieli dobrą, ale co z tego, skoro tylko reklamę.
    Wzruszające <3 Chcę jeszcze <3

    Steve, na miejscu specjalisty spieprzałabym jak najdalej od niego. Ten mundur - choć seksowny, ale ćśśśś... - budzi grozę. Nie ucieknie? Proszę cię, uciekłby razem z kanapą. Jak nie na nogach, to na rękach.

    Bucky, nie mów mi jak mam żyć!

    OdpowiedzUsuń