26 stycznia 2017

o.

Nie wiem jak wypomnienie braku manier równa się z odbieraniem kogoś jako pustaka, ale niech będzie xd najwidoczniej ze Stevem mamy coś wspólnego - nie ogarnianie dzisiejszej młodzieży w trampkach xD
No i mamy własny krąg z Samem. Nie jest źle xD
Ale tydzien zahacza o moje urodziny? *.*
I nie dałaś linka xD
/Steve sam jest młodzieżą w trampkach :P Z innej epoki, ale jednak! Ale ma Bucky'ego, ma Sama, z dziewcząt też się kogoś wyłowi. Dla Sama.
/Tak, pamiętam, dziewiąty lutego. Postaram się wstrzelić w ten termin. A jeśli nie uda mi się konkretnie w ten dzień, to na pewno w tamtym tygodniu.
/Dałam! To Ultron zhakował mi bloga i go usunął! Tutaj jest ten link.
 S: Chciałabym powiedzieć że z pewnością się to zrobi ale nie wiem czy kłamać czy być szczera
 Zrobi się. Kiedyś. Może i na emeryturze, ale zrobi. I nie odbieraj mi nadziei.
S: Oh Steve słabość juz masz, teraz cień. Z ideału zostaną nici
 Na całe szczęście. Nie chcę, żeby ludzie tak na mnie patrzyli. Naprawdę, to męczące. 
B: Kocham cie.
Ha.

1 komentarz:

  1. Dobrze, że nie z epoki kamienia łupanego, choć to też by pasowało xd Ej czemu my nie mamy piosenki ze Steve'm? A zawstydzony Robocap pięknie śpiewa! Pięknie!
    Tylko wiemy kogo nie łowić dla Sama xD
    i znowu zapomniałam o Twoich listopadowych urodzinach ;o 3 listopada? 23? to wina Ultrona xD

    S: Oczywiście! I będziesz pić drinki z palemką!
    S: Ale z drugiej strony - zrobią dla ciebie wszystko
    B: Już bardziej nie ignorować się nie da

    OdpowiedzUsuń