26 stycznia 2017

O.

Jesteś Dzielna! <33333333333
Ogl to chyba Dyrekcja powinna się odezwać, że mieli się znaleźć w pokojach a chyba prócz nas tylko Saga i Camilla wymieniły parę wiadomości?
Jak dobrze, że weekend mam bez zjazdu xD
No wiesz, napatrzył się i uciekł xD miał dwie godziny dla "wyobraźni" xD 
/Ich chyba nie da się ogarnąć, przynajmniej części. Ale będę zwracać uwagę, nieważne jak bardzo będą fukać. Choć powoli irytuje mnie to olewanie regulaminu i próśb o to, by posty nie były jednym, krótkim zdaniem.
/Ja mam niedzielę bez zjazdu, więc się wyżyjemy <3
/Raz podglądał Bucky'ego, który tańczył z Janet i bodajże Pepper. Jak tylko Bucky na niego spojrzał, zaczął udawać, że tańczy z Natashą i wcale się nie gapi :P
S: Coś w tym jest.. Jak ci idzie resocjalizacja innych?
 Nie zwariowałem jeszcze, więc najwidoczniej udało mi się ich ucywilizować na tyle, by dało się żyć z nimi w czterech ścianach.
S: Haha uwielbiam to!
 Ja coraz bardziej także.
 B: Właśnie, że nie.. Uwielbiam cię och najjaśniejszy Bucky
 Słucham dalej.

1 komentarz:

  1. No mnie też pewne rzeczy irytują i chyba będę na tym samym poziomie lubienia co MG xD Ale z Astrid mnie ratujecie xD
    Stuckoniedziela <33333333
    No mówię, Steve leci na Bucky'ego bez dwóch zdań i robi to nieświadomie i świadomie xD

    S: Jakiś medal za zasługi ci się przydadzą.
    S: przechodzisz na ciemna stronę mocy
    B: dzień bez ciebie jest dniem straconym

    OdpowiedzUsuń