26 stycznia 2017

o.

No mnie też pewne rzeczy irytują i chyba będę na tym samym poziomie lubienia co MG xD Ale z Astrid mnie ratujecie xD
Stuckoniedziela <33333333
No mówię, Steve leci na Bucky'ego bez dwóch zdań i robi to nieświadomie i świadomie xD 
/I tak już obrabiają ci tyłek w stołówce. Ale to nic, bo mi razem z tobą. Ale cóż, chciałyśmy wirtualnego powrotu do liceum, to mamy :P
/W ten weekend spróbuję ogarnąć kolejną część "Nieba...", a w następny 18+ Stucky, coby dodać to jakoś w tygodniu tematycznym.
/Zerknij na to. Buniu i Robo Cap (teraz trwa event Ultrona).
S: Jakiś medal za zasługi ci się przydadzą.
 Wystarczy mi odebranie zaległego urlopu. Wyłączę wtedy telefon, odetnę się od świata i zalegnę na plaży. Tak, tak zrobię. Nie wiem kiedy, ale zrobię.
S: przechodzisz na ciemna stronę mocy
 Jak to leciało? Och, jakoś tak "Nie można ufać komuś, kto nie ma ciemnej strony". Muszę więc jakąś wyhodować. 
B: dzień bez ciebie jest dniem straconym
 Mów dalej.

1 komentarz:

  1. Nie wiem jak wypomnienie braku manier równa się z odbieraniem kogoś jako pustaka, ale niech będzie xd najwidoczniej ze Stevem mamy coś wspólnego - nie ogarnianie dzisiejszej młodzieży w trampkach xD
    No i mamy własny krąg z Samem. Nie jest źle xD
    Ale tydzien zahacza o moje urodziny? *.*
    I nie dałaś linka xD

    S: Chciałabym powiedzieć że z pewnością się to zrobi ale nie wiem czy kłamać czy być szczera
    S: Oh Steve słabość juz masz, teraz cień. Z ideału zostaną nici
    B: Kocham cie.
    Ha.

    OdpowiedzUsuń