3 kwietnia 2015

Ana Morgan

N tak, tak, całkowicie się z tobą zgadzam. Za jakiś czas Kate będzie tu mile widziana :)
Sam i tobie również przyznam rację. Drobne kroczki, powoli, nie ma się po co śpieszyć, bo i zbytni pośpiech niektóre dziewczyny może wystraszyć :)
Jamie ja już o skurczu zapomniałam ^^ (i o twoim seksistowskim podejściu do kobiet też ;P). Och nie obrażaj się od razu za "żelastwo" to nie było złośliwie, to raczej dla rozładowania atmosfery. I choć twoja metalowa proteza mi nie przeszkadza, to domyślam się, że jest troszkę nieporęczna. I tak się zastanawiam, czy pytać cię coś ty takiego robił, kiedy ręce pomyliłeś. Nie jestem pewna czy chcę znać odpowiedź -_- I co do palców u stóp to nie masz ich wszystkich? o.O U której, jak i kiedy to się stało?
Bucky:
 Uh, sam już widzę jak to zabrzmiało, ale nie, nie chodziło mi o to. Choć muszę przyznać, że boli na samą myśl, bo proteza ma też funkcję elektrowstrząsów. Nie jestem jednak ekshibicjonistą, mam swoje granicę i nie zamierzam sprawdzać tych jakże wątpliwych doznać na sobie.
 Nie mam dwóch palów u lewej stopy. Odmroziły się jeszcze w '44. Nie mam też dwóch żeber
i z metra jelita. Zęby też nie są moje, ale to wyszło mi chyba na dobre, bo protezy się nie psują i nie da się ich chyba wybić. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo od '68 żadna jeszcze nie odpadła.  Jestem... mało symetrycznym człowiekiem- tak na "rozładowanie atmosfery".

1 komentarz:

  1. Jamie brawa dla ciebie. W końcu da się z tobą porozmawiać, jak z normalnym człowiekiem (i tak uważam cię za normalnego człowieka) :D No dobra, niech zaryzykuję. To kiedy pomyliłeś te ręce? I muszę przyznać, że jesteś dość wybrakowany ;P, ale w kwestii zębów to chyba masz rację. Przynajmniej się nie psują. I jeszcze jedno. Jamie już mi się znudziło (i tak długo wytrzymałam), więc co powiesz na nowy pseudonim?

    OdpowiedzUsuń