3 kwietnia 2015

Ana Morgan

Nie -_- Ale pomyślę coś z twoim drugim imieniem, dobrze Buchanan? Twoją niepełność można różnie określać, ale niech ci będzie. A co do normalności, każdy człowiek ma inne zdanie na temat normalności. Dość trudno ją zdefiniować, a z mojego punktu widzenia jesteś normalnym człowiekiem :) I niech to będzie komplement ^^ Z każdym postem jestem coraz bardziej ciekawa coś ty wymyślił z tą ręką i mam nadzieję, że kiedyś dowiem się prawdy, BUCKY. Każdy człowiek w swoim życiu zrobił coś upokarzającego, u mnie jest to na porządku dziennym. A o twoim życiu erotycznym, bądź jego braku porozmawiać możemy zawsze :D
Nie jestem żaden Bucky, jasne? Nie jestem i nie chcę być.
Oprócz epizodu z Natalią, który ledwo pamiętam i podczas którego nie byłem do końca świadomy, to ja takowego życia nie mam od siedemdziesięciu lat. To nie byłaby zbyt długa czy porywista dyskusja.

1 komentarz:

  1. Sam chciałeś, ale skoro nie masz o czym opowiadać to chętnie poczytam bardzo ciekawą historię o twojej zabójczej protezie. Jeśli się powiedziało A Buchanan to trzeba powiedzieć B ;) I spokojnie mam nadzieję, że do jutra uda mi się znaleźć nowy pseudonim dla ciebie :D

    OdpowiedzUsuń