3 kwietnia 2015

Ana Morgan

Jamie brawa dla ciebie. W końcu da się z tobą porozmawiać, jak z normalnym człowiekiem (i tak uważam cię za normalnego człowieka) :D No dobra, niech zaryzykuję. To kiedy pomyliłeś te ręce? I muszę przyznać, że jesteś dość wybrakowany ;P, ale w kwestii zębów to chyba masz rację. Przynajmniej się nie psują. I jeszcze jedno. Jamie już mi się znudziło (i tak długo wytrzymałam), więc co powiesz na nowy pseudonim?
O tak, zaszalejmy- proponuję "James". Świetne, co? Choć przyznaję, do dziś zastanawiam się dlaczego, u diabła, ojciec dał mi na drugie imię nazwisko prezydenta.
Nie jestem wybrakowany, jestem niepełny. I na pewno nie normalny, ale to chyba komplement? 
Nie powiem. Już wolę zostać przy dyskusji o moim wymarłym życiu erotycznym, mniej upokarzające.

1 komentarz:

  1. Nie -_- Ale pomyślę coś z twoim drugim imieniem, dobrze Buchanan? Twoją niepełność można różnie określać, ale niech ci będzie. A co do normalności, każdy człowiek ma inne zdanie na temat normalności. Dość trudno ją zdefiniować, a z mojego punktu widzenia jesteś normalnym człowiekiem :) I niech to będzie komplement ^^ Z każdym postem jestem coraz bardziej ciekawa coś ty wymyślił z tą ręką i mam nadzieję, że kiedyś dowiem się prawdy, BUCKY. Każdy człowiek w swoim życiu zrobił coś upokarzającego, u mnie jest to na porządku dziennym. A o twoim życiu erotycznym, bądź jego braku porozmawiać możemy zawsze :D

    OdpowiedzUsuń