3 kwietnia 2015

Blue Greyme

Bucky: cudownie, cudownie, cudownie jest móc patrzeć jak się uśmiechasz. A ty już wiesz jak to lubię. Myślałeś żeby zacząć pisać pamiętnik?
pozdrów piesa :)
Sam: i oto jest! Wis-pies na którego czekali chyba wszyscy czytelnicy tego bloga. Jest i jest przerzeprzeuroczy♡ ciesze się ze w końcu się na niego zdecydowałeś :) i wydaje mi się ze ten czworonożny kumpel sporo pozmienia.
N: jest pięknie. Normalnie to bym nie wychodziła z tego bloga :) będziesz dodawać te słynne "postępy historii"? Wydaje mi się ze fajnie by tu pasowało :)
Sharon, Bucky, Sam, N, Wis: życzę wam wesołych i spokojnych świąt gdzie by one nie były. Może trochę za wcześnie na życzenia ze potem mogę zapomnieć a po świętach to trochę głupio. Trzymajcie się ciepło i zjedzcie mnóstwo dobrego jedzonka. Wyśpijcie się.
Pozdrawiam♡
N: Będę, będę :) Będą to notki Sama i Bucky'ego, ale jeszcze nie wiem jak często będę to robić- czy raz na tydzień czy dwa.
Pierwsza nota od Pana Zrzędy pojawi się w niedzielę :)

Sam:
Raczej nie ma, co liczyć na spokojne święta, ale dziękuję. Wis został znaleziony jako szczeniak przywiązany do drzewa, więc wydawało mi się, że będą do siebie pasować.
I już pozmieniał wiele... w wystroju salonu.
Bucky:
Jestem żydem- chyba, więc moje święto już było, ale dzięki.
Nie jestem małą dziewczynką, żeby zacząć pisywać "mój kochany pamiętniczku", ale notatki nie są wcale złym pomysłem, bo bywa, że ucieka mi wiele rzeczy i mówię coś Samowi dziesiąty raz,  a to chyba bywa irytujące.

2 komentarze:

  1. James, więc jak na dorosłego faceta przystało mógłbyś pisać "ty pier*olony pamiętniku, jak ja cię nienawidzę, ale może mi jakoś pomożesz, bo zapomnę". Też uważam, że te notki to dobry pomysł. Zdradzisz, o czym będziesz chciał w nich pisać? :) Albo nie, nie zdradzaj. Będzie więcej smaczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, super, zeżarło parę słów i sens już inny, co to ma być :/

      Nie "notki" tylko "notatki" i na końcu "jeśli je udostępnisz".


      Usuń