26 maja 2015

Ana Morgan

Och tak, a podobno ci się wymsknęła :P
Czyli wziąłeś ją na litość.
Bo się wymsknęła. Szczęśliwy zbieg okoliczności.
Zwyczajnie ją rozbawiłem. Litość pewnie też miała w tym udział, ale nie aż taki.
Ok, skoro tobie łatwiej zauważył drzazgę niż belkę, to już twoja sprawa.
No nie, za taką kasę mógłbyś już nic w życiu nie robić. Wyjechać do ciepłych krajów. Możesz się też zorientować, czy nie przypadają ci jakieś odszkodowania.
Masz rację, nie chemiczne jedzenie jest znacznie droższe od tego chemicznego, a na takowe mało ludzi stać. Może i medycyna poszła w górę, ale leczyć się mogą tylko bogaci, bo wszystko prywatyzują, a jeśli chce się dostać państwowo czeka się w kolejce dłużej niż pół roku czasami, więc niektórzy nie dożywają. W tych czasach liczą się tylko pieniądze, Buck, co poradzisz. Przynajmniej w moim kraju tak jest.
Po co miałbym jechać do ciepłych krajów? Nie cierpię ciepła. Już prędzej zaszyłbym się gdzieś w północnej Syberii.
Raz miałem wątpliwą przyjemność zjeść fast-food i dziękuję, więcej nie chcę jej mieć. Mam bardziej wyczulone kubki smakowe, więc to było... ugh. Czuję ten cały syf nawet w głupich owocach.
Zawsze się liczyły, nie oszukujmy się.
Gdybym nie był uznany za zmarłego i nie był poszukiwanym przestępcą to nie wypłaciłby się z odszkodowań. Teoretycznie jestem jeńcem wojennym z cholernie długim stażem.

1 komentarz:

  1. Szczęśliwy? Ty egoisto!
    Pocieszaj się, pocieszaj, ja i tak wiem, jaka była prawda :P

    Emeryturę możesz spędzić gdzie chcesz. Podałam tylko przykład. Ja za to wyemigruję do krajów skandynawskich, co z tego, że nikogo nie zrozumiem.
    Brawo! Jesteś pierwszą osobą, która podziela moje zdanie o fast-foodach! Jak do tej pory to wszyscy zadawali mi pytanie: "Jak można tego nie lubić? Przecież to pyszne!" Ta jasne -_-
    Też prawda, ale wydaje mi się, że z każdym dniem jest coraz gorzej.
    Do tego eksperymenty na ludziach nie są zgodne z prawem, jeśli osoba na której wykonuje się dane badania nie wyrazi zgody. Plus stały uszczerbek na zdrowiu psychicznym. Zbiłbyś majątek.

    OdpowiedzUsuń