26 maja 2015

Gall Anonim

A chciałem być śmieszny. To wszystko przez Ciebie, Panie Zrzędo!
Ale ja nie chcę być śmieszny. Nie znam kawałów i nie chcę ich znać, bo nie są mi do niczego potrzebne.

Brak weny dzisiaj, N. :(
Ale, że u mnie? Ależ mam sporo weny, ale wykorzystuję ją na rozpisywanie wzoru na funkcję falową fali harmonicznej, gdy współrzędne x nie są równe wartości γ, a przyjmują wartość x+γ i to w taki sposób, by zrozumiał to ktoś, kto nie ma o tym pojęcia, a to nie takie proste, jak może się wydawać, bo d(x,y)=ω(t-x/V)+φ0-2π. raczej mało mówi :)

3 komentarze:

  1. Stanę w obronie Buck'a. On już nie zrzędzi... tak bardzo jak wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie truj N tą fizyką, nie tutaj.
    Swoją drogą to ciekawe czy gdyby dać Buckowi pare zadań z fizyki to by coś pamiętał.

    OdpowiedzUsuń