30 maja 2015

Ana Morgan

Przeraża? Powinnaś się cieszyć. Blog się cieszy ogromną popularnością. Niedługo będziesz musiała nas odganiać, by mieć choć chwilę spokoju :D
24 maja pojawiło się 39 postów i były 923 wyświetlenia. To jednak trochę przeraża :P
To wszystko przez urok Buckysia, mówię ci.

I ask ma jeden skutek uboczny- przez te wszystkie gify nie mogę już patrzeć na pana Stana :P
Ta, zauważyłam. To zajęcie chyba zajmuje ci najwięcej czasu.
W czym ci przeszkadza? Siedzisz teraz sam, nie wiadomo gdzie, nic tylko zrobić sobie rachunek sumienia i zacząć od nowa. Dobrze wiem, że tego chcesz, tylko jesteś uparty i leniwy. I nie mów, że ściga cię pół świata.
Mogę się nad sobą użalać, lubię to  i mam do tego prawo, więc będę to robić, bo tak mam kaprys. Poza tym, to chyba u nas rodzinne.
Nie będę zaprzeczać, że jestem uparty ale to że czegoś nie robię, wcale nie oznacza, że jestem leniwy, bo nie jestem. Rachunek sumienia robię od samego początku i ciągle przybywa mi pozycji na liście. Ciężko "zacząć od nowa", jeśli nie uporządkuje się dawnych spraw, nieprawdaż?

I tak, ściga mnie cholerne pół świata.

1 komentarz:

  1. Na pewno, wszystko przez jego urok :P
    Uzależnienie, innego wytłumaczenia nie ma ^^
    Żebyś się do niego nie zraziła :D Ja doskonale wiem, czym jest "przejedzenie się" jakimś aktorem, bądź muzykiem i wcale nie polecam. Teraz kiedy widzę twarz danego absztyfikanta ciągnie mnie na wymioty, podobnie jest zresztą z niektórymi piosenkami. Okropne uczucie.

    Tak, każdy ma prawo mieć jakieś hobby :P
    Rodzinne? Ktoś z twojej rodziny też się nad sobą użalał? Wiem, że na starość Barnesowie strasznie zrzędzą, ale o użalaniu się nie słyszałam.
    Miałeś na to dość sporo czasu. Obydwoje wiemy, czym byłeś zajęty.
    Złośliwiec :P

    OdpowiedzUsuń